Gå til innhold

– Skyrim kommer i oppusset utgave til PlayStation 4 og Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor fikser de ikke opp de eldre spillene? Oblivion og morrowind og kanskje daggerfall. Fiks en xbox360 emulator og skyrim er ok.

 

Større oppussingsjobb og mer arkaiske spillsystemer antar jeg er grunnen for det. De har tross alt allerede portet Skyrim i forbindelse med lagingen av Fallout 4. Skulle gjerne sett Oblivion i oppusset versjon, men sier ikke nei takk til fantastiske Skyrim heller. Endret av CommanderKeen
Lenke til kommentar

Nyversjon av skyrim var vel det jeg har sett frem til mest av alt.... Not.

 

Enig her at Morrowind burde fått en overhaling om de først skulle gjøre noe. Skyrim har jeg på pcen og tipper det i beste fall blir likt pc versjonen på de beste innstillingene.

 

De ville bare lagd Morrowind med skyrim gameplay. Da det er det ikke morrowind lenger.

 

Skal man remake Morrowind er det bare grafikk og lyd de skal få lov til å røre. Alt gameplay(inkludert den clunky combaten) må være som i originalen.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor fikser de ikke opp de eldre spillene? Oblivion og morrowind og kanskje daggerfall. Fiks en xbox360 emulator og skyrim er ok.

 

Større oppussingsjobb og met arkaiske spillsystemer antar jeg er grunnen for det. De har tross alt allerede porter Skyrim i forbindelse med lagingen av Fallout 4. Skulle gjerne sett Oblivion i oppusset versjon, men sier ikke nei takk til fantastiske Skyrim heller.

Skyrim er fantastisk. Men en oppfikset verson kommer bare til å ha litt bedre grafikk. Det blir ikke så stor forskjell. Men er jo som påpekt minst arbeid også.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor fikser de ikke opp de eldre spillene? Oblivion og morrowind og kanskje daggerfall. Fiks en xbox360 emulator og skyrim er ok.

 

Større oppussingsjobb og mer arkaiske spillsystemer antar jeg er grunnen for det. De har tross alt allerede portet Skyrim i forbindelse med lagingen av Fallout 4. Skulle gjerne sett Oblivion i oppusset versjon, men sier ikke nei takk til fantastiske Skyrim heller.

Skyrim kan de stort set slippe som den er, da med hd textures fra pc og bedre grafikk innstillinger, jobben er å lage portene.

Oblivion trenger bedre grafikk, mye nye texturer.

Morrowind og daggerfall trenger en nyversjon, her er det ikke lenger nok å fikse litt

Lenke til kommentar

Dette var dårlige nyheter, hva er vitsen? Skyrim solgte jo i bøtter og spann til både PC og konsoller når det kom, og er ikke gammelt nok til at folk gidder å kjøpe det i en "litt oppusset" versjon.

 

Æsj. Frykter at dette betyr at Bethesda kommer til å kjøre safe med neste Elder Scrolls spill også, spesielt etter fadesen Fallout 4. Virker ikke som de ønsker å innovere noe særlig i hvert fall. Spillmotoren deres trenger en skikkelig overhaling.

 

Uncharted og The Last Of Us-remakene kan jeg forstå, da det var ekslusive til Playstation, og for de (meg inkludert) som ikke rakk å spille de på PS3 fikk en mulighet til å spille de på PS4. Denne remaken derimot er unødvendig.

Lenke til kommentar

Jeg holdt på å klikke over all den endeløse mengden med "Fus Ro Dah" og "I Took an Arrow in the Knee" jokes og memes tilbake i 2011 og tiden etter...jesus...

 

Men nå har jeg fått mer og mer sansen for slike open-world spill så jeg kunne gjerne tenkt meg å oppleve Skyrim selv, for det har jeg ikke rørt for fem flate øre i noe som helst format.

Lenke til kommentar

I og med at jeg ennå ikke har fått startet skikkelig på Skyrim (har vel spilt i underkant av en time, bare), vil jeg sette pris på om spillet er enda penere før jeg kommer i gang. Men jeg vil da ha dette på PC, da jeg har litt dårlige erfaringer fra å ha spilt Bethesda-spill (i hovedsak Fallout 3 og New Vegas) på konsoll, hvor det lagringsfilene ble korrupte etter mange timers spilletid...

Lenke til kommentar

Er dette nok et eksempel på at konsoll holder pc tilbake?

 

Jeg er enig med alle i tråden som synes dette er bortkasta tid. Vi kan håpe på at det ikke er de vasseste hodene som bruker tiden sin på dette.

 

Come on BGS, TES VI, let's get to it!

 

Hvorfor fikser de ikke opp de eldre spillene? Oblivion og morrowind og kanskje daggerfall. Fiks en xbox360 emulator og skyrim er ok.

 

Ja, brusha opp Daggerfall hadde vært mer interessant. Dog måtte det vært gjort så mye med det at også det hadde vært tid bedre brukt på nytt TES.

Lenke til kommentar

I og med at jeg ennå ikke har fått startet skikkelig på Skyrim (har vel spilt i underkant av en time, bare), vil jeg sette pris på om spillet er enda penere før jeg kommer i gang. Men jeg vil da ha dette på PC, da jeg har litt dårlige erfaringer fra å ha spilt Bethesda-spill (i hovedsak Fallout 3 og New Vegas) på konsoll, hvor det lagringsfilene ble korrupte etter mange timers spilletid...

 

Vel, hvis du vil spille det på PC så er det jo allerede blitt veldig mye penere. Takket være moddere riktignok, ikke Bethesda.

Lenke til kommentar

Dette var dårlige nyheter, hva er vitsen? Skyrim solgte jo i bøtter og spann til både PC og konsoller når det kom, og er ikke gammelt nok til at folk gidder å kjøpe det i en "litt oppusset" versjon.

 

Æsj. Frykter at dette betyr at Bethesda kommer til å kjøre safe med neste Elder Scrolls spill også, spesielt etter fadesen Fallout 4. Virker ikke som de ønsker å innovere noe særlig i hvert fall. Spillmotoren deres trenger en skikkelig overhaling.

 

Uncharted og The Last Of Us-remakene kan jeg forstå, da det var ekslusive til Playstation, og for de (meg inkludert) som ikke rakk å spille de på PS3 fikk en mulighet til å spille de på PS4. Denne remaken derimot er unødvendig.

 

Elder scrolls 6= "Me dum dum go fight elf" samtale alternativer= "Yes" og "No.. me like pizza" "

Lenke til kommentar

Skuffende. Begynner å bli møkk lei HD-remakes nå. Å lage gamle spill på nytt kan være bra, som f.esk Resident Evil 0, 1 og 2. Men å gi ut relativt nye spill igjen i HD blir for kjedelig. Det blir som med DLC. I starten var DLC en bra ting, så vi fikk en rekke små utvidelser og content add-on ganske ofte, i stedet for å måtte vente et helt år eller to på en svær expansion. Men dessverre skled dette kjapt ut, og DLC nå er en vits. "Easy fatalities!", "Horse armor!", "New color on your helmet!" Geezes... HD-remakes begynner nok å gå samme veien. Forundrer meg ikke om spill til PS4 og XBone kommer i HD-remakes straks PS4.5 og den oppgraderte XBone'n kommer.

Lenke til kommentar

Er dette nok et eksempel på at konsoll holder pc tilbake?

 

Jeg er enig med alle i tråden som synes dette er bortkasta tid. Vi kan håpe på at det ikke er de vasseste hodene som bruker tiden sin på dette.

 

Come on BGS, TES VI, let's get to it!

 

Hvorfor fikser de ikke opp de eldre spillene? Oblivion og morrowind og kanskje daggerfall. Fiks en xbox360 emulator og skyrim er ok.

 

Ja, brusha opp Daggerfall hadde vært mer interessant. Dog måtte det vært gjort så mye med det at også det hadde vært tid bedre brukt på nytt TES.

Skyrim ble hold tilbake masse av PS3 og 360.

 

Om du hatet radiant quests i FO4 ville du ikke likt Daggerfall, alle quests utenom main quest var random og timet.

Fordelen var at du kunne velge om du ville ta dem eller håpe på en bedre, også droppe dem for en reputation drop.

Lenke til kommentar

 

Men nå har jeg fått mer og mer sansen for slike open-world spill så jeg kunne gjerne tenkt meg å oppleve Skyrim selv, for det har jeg ikke rørt for fem flate øre i noe som helst format.

Det koster kr 140,- på Steam. Kjøpt det heller der og last ned noen gratis mods.

Stemmer, men orker ikke spille på PC så lenge den er koblet opp mot TV. Må få kjøpt meg en brukbar PC-skjerm først og ett rimelig PC-bord før eg overhodet orker å slå på maskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...