Gå til innhold

Denne smarte tannbørsten lar deg følge med på børstingen via mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må man se hvor man pusser for å kunne pusse tennene rene? Hvor lett er det å se når munnen er full av tannkrem? Eller er meningen å knipse bilder eller filme før tannpusset? Klarer man å se plakk på tennene på en 5" skjerm, så vil man høyst sannsynlig også kunne kjenne det med tunga siden det er et veldig ømfintlig organ. Dessuten så er bildene udugelige for tannlegen siden jeg tror han uansett må ta røntgenbilde av tennene og han må undersøke tennene allikevel.. han blir nok bare irritert når folk vil vise bilder som de har tatt selv av munnen sin.

 

Uansett så holder det med å pusse om morgenen, tanntråd etter middag og puss og tanntråd på kvelden. Trenger ikke en tannbørste til 3300,- + evt. MVA, frakt & fortolling for å holde tennene rene.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde faktisk research på tannbørster for noen uker tilbake og fant ut at man bør styre unna de absolutte bunnmodellene (100-200 kr) men gjerne velge modellen over (200-400 kr). Modellene over det (opp mot 2000 kr da jeg søkte) legger stort sett bare på tilbehør-juggel som ikke er verd pengene og ikke påvirker pussekvaliteten. Men det man BØR se nærmere på er valg av børstehode. Det er mange å velge mellom og har ulik virkemåte og effektivitet. Pass på at børsten du kjøper kan bruke mer enn ett spesifikt (ofte overpriset) børstehode. Sammenlign gjerne fjordårsmodellene med årets og gå påstander om forbedringer nærmere i sømmene (de stemmer vist ikke alltid). Med andre ord kan du gjøre et kupp på en utgående modell som er like god som en dyrere årets modell.

 

Edit: Kjøp et kjent merke så det er lett å få tak i kompatible børstehoder (originale og kopier).

Endret av Simen1
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva er det som gjør 200 + modellene bedre? Så vidt jeg kan se er det primært pussehastighet som endres. Er det noe mer? Hilsen nysjerrig.

 

Min erfaring er at mekanikken i børstehodene ryker alt for lett på de billigste modellene. Om grensen går på 200 skal ikke jeg påstå, men det er sikkert ikke langt fra sannheten...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...