Gå til innhold

Komplett.no blir mobiloperatør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Vær så snill! Vent en dag eller to før dere bestiller. Sjekk blant annet utenlandspriser og alt annet med liten skrift. Lavprisoperatørene er rimelige på noen priser og helt avskyelige på andre. Komplett Mobil er som mange andre Telenorbaserte lavprisoperatører: nyttige idioter for Telenor.

Lenke til kommentar

 

Det skal de ikke gjøre ved å være billigst. For abonnementet med den billigste datapakka, tar Komplett 249 kroner for én GB data. Det er 2,5 ganger så mye som billigste operatør, Ice.

Den skjønte jeg ikke. feks Onecall, tar 199,- pr måned for 1GB data. Sikkert andre som har sammenlignbare priser med Onecall også.

 

 

/Jan

Lenke til kommentar

 

 

Det skal de ikke gjøre ved å være billigst. For abonnementet med den billigste datapakka, tar Komplett 249 kroner for én GB data. Det er 2,5 ganger så mye som billigste operatør, Ice.

Den skjønte jeg ikke. feks Onecall, tar 199,- pr måned for 1GB data. Sikkert andre som har sammenlignbare priser med Onecall også.

 

 

/Jan

 

 

Ice tar 99kr for abb med 1GB data. Komplett tar 249kr for abb med 1GB data. 2.5 ganger mer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
komplett Mobil gir dobbel datapakke til alle sine kunder. Du får full 4G+ Telenor-dekning, med fri tale, SMS, og MMS med opptil 20 Mbit/s* uten binding. I tillegg gir vi deg grenseløs mobilbruk og dobbel data uten ekstra kostnad  i EU**.

Er enig prisen er litt stiv per måneden, hastigheten treg, burde kunne tilby 40-60 mbit\s.

Men man slipper bindingstid.

 

Hadde ikke vurdert dette selv.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det skal de ikke gjøre ved å være billigst. For abonnementet med den billigste datapakka, tar Komplett 249 kroner for én GB data. Det er 2,5 ganger så mye som billigste operatør, Ice.

Den skjønte jeg ikke. feks Onecall, tar 199,- pr måned for 1GB data. Sikkert andre som har sammenlignbare priser med Onecall også.

 

 

/Jan

 

 

Ice tar 99kr for abb med 1GB data. Komplett tar 249kr for abb med 1GB data. 2.5 ganger mer. 

 

Takker, trengte forklaring på denne.

Var visst litt vanskelig å forstå så tidlig på morgenen ;)

/Jan

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Dette var jo veldig interessant.. Store pakker, Telenor-dekning OG inkludert bruk i EU. :)

 

Men spørsmålet er om de har en fornuftig tjeneste for å følge forbruket, så jeg ikke overskrider datamengden. Finner verken noe på Mine Sider på Komplett.no eller noen app som tilsier at det eksisterer. Noen som vet?

Nå er du inne på noe vesentlig når det gjelder forskjeller mellom etablerte operatører og lavprisoperatører. De etablerte har veldig gode funksjoner for å ordne og fikse småting på nett, lavprisgutta har ikke det. I følge ryktet har ikke app'en til chilimobil fungert de siste to åra...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

De driver nå bank, apotek og mobiltelefoni. Samtidig sier flere at kundeservice har rast i kvalitet. Det virker som om Komplett er mer opptatt av kvantitet enn kvalitet.

Jeg opplever ikke at kundeservicen har gått nedover. Vil også med høy sikkerhet si at det ikke er samme personer som jobber i kundeservicen til både nettbutikken, apoteket og banken.

Lenke til kommentar

 

Storaktør på mobiltelefoner går inn i mobilmarkedet med svære datapakker til gode priser.

 

Interessant med flere operatører.

Men max 20 GB? Det er ikke svært.

Slutt å løpe Telenors ærend ved å omtale puslete abonnement som svære.

Komplett har ikke brukt det ordet selv, engang.

 

Et abonnement på 20 GB fortjener å hete Medium.

Det bør være minst 3 større alternativer.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har prisene steget ganske mye de siste årene? Jeg har et gammelt abb som ikke er mulig å bestille lengre (Onecall Flexi) og kommer aldri opp i de prisene som det billigste priskalkulatoren har å by på, med mitt forbruk.

 

Er det ikke et ganske "supersize me" preg over alle de nåværende tilbudene?

 

Det er svært dårlige tilbud om man sammenligner med Danmark / Sverige.

I danmark er det snart null begrensing på datapakkene , i sverige får man opp til 2x for 50 til 75% av prisen vi betaler her i Norge...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...