Gå til innhold

Dette er et Lian Li-skrivebord med et Lian Li-vannkjølt Lian Li-kabinett som har en Lian Li-strømforsyning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lian-Li sine kabinetter har dessverre tapt seg ganske kraftig de siste 10-15 årene. Tidligere var de kjent for soilde, innovative, stilrene, "high-end" kabinetter - et segment de fortsatt har produkter i - mens nå har de beveget seg mer og mer over i segmentet hvor glorete led-lys og plexiglass er gjeldende. I tillegg er det andre produsenter som ligger lenger fremme med nyvinninger, slik som feks. Fractal Design og Corsair. Jeg har en mistanke om at det å gå inn på nye markeder er en strategi for å bøte på synkende markedsandeler, men jeg har mine tvil til at dette har noe for seg.

Lenke til kommentar

Lian-Li sine kabinetter har dessverre tapt seg ganske kraftig de siste 10-15 årene. Tidligere var de kjent for soilde, innovative, stilrene, "high-end" kabinetter - et segment de fortsatt har produkter i - mens nå har de beveget seg mer og mer over i segmentet hvor glorete led-lys og plexiglass er gjeldende. I tillegg er det andre produsenter som ligger lenger fremme med nyvinninger, slik som feks. Fractal Design og Corsair. Jeg har en mistanke om at det å gå inn på nye markeder er en strategi for å bøte på synkende markedsandeler, men jeg har mine tvil til at dette har noe for seg.

 

Du kan sjekke ut dan case som er laget i samarbeid med lian li. Det ser stilrent ut https://www.dan-cases.com/dana4.php

 

Er dette kabinetter med ferdiglaget vannkjøling? Eller må man kjøpe og sette sammen vannkjølingen selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...