Gå til innhold

Denne gjør det enkelt å bruke PC-en fra sofakroken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en voldsom pris da, men produkter som gjør det bedre å bruke mus og tastatur i sofaen er jo fint siden håndkontroller er en fryktelig dårlig kontroller for det meste.

 

Og så er det vel fremdeles et problem at spillkonsoller ikke støtter mus og tastatur i spill. Så da må man jo ha en adapter til 2000 kroner i tillegg dersom man vil spille på konsoll og ikke PC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Løsning på dette har jo vi hatt lenge med couchmaster pro, bruker opsettet vær dag og spiller fra sofaen.

 

Ja, men bra med flere alternativer - har så langt kun vært couchmaster å velge i for en slik løsning tidligere :) Har selv også Couchmaster Pro - før det brukte jeg en eske på omtrent samme størrelse.. deilig å ha Couchmaster :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"På tide å kaste spillkontrolleren?"

 

Nei.

 

Det har blitt gjort mange forsøk der en har forsøkt å kombinere PC-spillerene med konsoll-spillerene i online fps games, men alle har måttet avslutte praksisen, fordi selv de mest elendige pcmasterrace-spillerene gruser peasants med xbox/ps-kontrollere. So there's that.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

"På tide å kaste spillkontrolleren?"

 

Nei.

 

Det har blitt gjort mange forsøk der en har forsøkt å kombinere PC-spillerene med konsoll-spillerene i online fps games, men alle har måttet avslutte praksisen, fordi selv de mest elendige pcmasterrace-spillerene gruser peasants med xbox/ps-kontrollere. So there's that.

Om man spiller FPS that is. Jeg liker bedre spill som Dark Souls 3, Tomb Raider osv. Da er plutselig kontroller overlegent, når man sitter på ræva i behagelige sofaen og spiller på 55 tommeren.

Lenke til kommentar

Dette klarer vel fint den nevenyttige å snekre sammen selv vel !?

 

hvorfor ikke bare bruke et treplate som koster 50 kr? funker veldig bra for meg!  :D


Ville kanskje ha latt tastaturets bakkant være nedsenket eller stoppet av en liten snekret kant. Magnetiske mus får nok også en renesanse, at den ikke så lett faller på gulvet i det du skal reise deg for å hente pizza fra kjøkken.

 

Om man får gnagsår på leggene, så kan man kanskje stifte på en tynn pute under trefjøla  :wee:

Endret av G
Lenke til kommentar

 

 

"På tide å kaste spillkontrolleren?"

 

Nei.

 

Det har blitt gjort mange forsøk der en har forsøkt å kombinere PC-spillerene med konsoll-spillerene i online fps games, men alle har måttet avslutte praksisen, fordi selv de mest elendige pcmasterrace-spillerene gruser peasants med xbox/ps-kontrollere. So there's that.

Om man spiller FPS that is. Jeg liker bedre spill som Dark Souls 3, Tomb Raider osv. Da er plutselig kontroller overlegent, når man sitter på ræva i behagelige sofaen og spiller på 55 tommeren.

Du glemmer strategi sjangeren. Overlegent med mus og tastatur der. Liker best håndkontroll til dark souls osv. Har uansett savnet flere slike produkter. Alt må kunne spilles fra senga mener nå jeg ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håndkontroll er bra på knappekomboer og har den fordelen av at mange spill er designet for mtp kontroller. Objektivt sett er det som regel spillene som har dårlig UI og kontrollsystem, men er ikke politisk korrekt å påpeke det.

 

Men det er en myte at håndkontroller er bedre enn KB+M i alle tredjepersonsspill. Veldig mange av dem krever litt aim og der er mus overlegent. Jeg har ikke spilt DS3, men i Tomb Raider blir jeg veldig overrasket dersom håndkontroller er best.

 

Håndkontroller gjør det godt i sportsspill og så er det jo et greit kompromiss i slåssespill og bilspill,

Lenke til kommentar

 

"På tide å kaste spillkontrolleren?"

 

Nei.

Det har blitt gjort mange forsøk der en har forsøkt å kombinere PC-spillerene med konsoll-spillerene i online fps games, men alle har måttet avslutte praksisen, fordi selv de mest elendige pcmasterrace-spillerene gruser peasants med xbox/ps-kontrollere. So there's that.

 

Hadde du ett poeng? Du snakker med samme tunge som jeg har gjort selv i mange år. Klart mus og tastatur er overlegent til shooters. Det tror jeg de fleste har fått med seg.

 

Håndkontroller er likevel ett bedre- eller fullgodt alternativ i sportsspill, racing og fightingspill. Du må være ganske ignorant om du mener noe annet.

Lenke til kommentar

Nvidia Shield TV. 

 

Kan spille alle pc-spill direkte på tv, enten med håndkontrollen fra Nvidia, eller med trådløs mus & tastatur. 

Kraftig pc så kan du også kjøre spill i 4K.

 

Jeg har shield, og så langt jeg har sett har de absolutt IKKE støtte for så mange spill fullt ut. Det er vel heller dessverre mindretallet som støttes. Gjerne korriger meg om jeg tar feil...

Lenke til kommentar

 

Nvidia Shield TV. 

 

Kan spille alle pc-spill direkte på tv, enten med håndkontrollen fra Nvidia, eller med trådløs mus & tastatur. 

Kraftig pc så kan du også kjøre spill i 4K.

Jeg har shield, og så langt jeg har sett har de absolutt IKKE støtte for så mange spill fullt ut. Det er vel heller dessverre mindretallet som støttes. Gjerne korriger meg om jeg tar feil...

 

Bare til å åpne Nvidia Geforce Experience på din pc, så legger du til de spillene du vil.

Da kan du starte de opp på Shield TV.

Lenke til kommentar

 

 

Nvidia Shield TV. 

 

Kan spille alle pc-spill direkte på tv, enten med håndkontrollen fra Nvidia, eller med trådløs mus & tastatur. 

Kraftig pc så kan du også kjøre spill i 4K.

Jeg har shield, og så langt jeg har sett har de absolutt IKKE støtte for så mange spill fullt ut. Det er vel heller dessverre mindretallet som støttes. Gjerne korriger meg om jeg tar feil...

 

Bare til å åpne Nvidia Geforce Experience på din pc, så legger du til de spillene du vil.

Da kan du starte de opp på Shield TV.

 

ehmmm vel... Snakker du av erfaring eller er det noe du har lest? Grunnen til at jeg spør er at det er temmelig begrenset hvilke spill som Geforce Experience støtter. Legger du til andre, er jeg redd du sliter med støtte for kontroller/tastatur og mus etc.

Eller har du annen erfaring?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...