Gå til innhold

KOMMENTAR: – Ikke la deg melke i Nvidias nye prøveprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å betale premiumprisen kan man også vente med til 1080 ti og det nye Titan-kortet kommer. Å skumme fløten er Nvidias privilegium i og med AMD ikke er på banen får kanskje til høsten.

Jeg var klar over at prisen er uforholdsvis høy, så en måned tid til klarer jeg å vente, men da blir det nytt!

Lenke til kommentar

Hvis det er for dyrt for deg ikke kjøp, skal kose meg med 1080 kort fra mandag, med 40 dager til og finne et bedre kort eller beholde det jeg nå har kjøpt.

 

Haters hate..

Var det meg du mente? Du kjøpte ett, jeg skal ha 12 og 1000kr ned er mye penger.

Og hvorfor kan de ikke lage 980ti på 14nm, jo penger :tease:

Lenke til kommentar

Komplett hadde fabrikk-overklokket Asus Strix 1080 kort til 100 kr *under* referanse-versjonen (FE) så her er det det helt klart noe gæli. Synes forøvrig EVGA-kortet med samme ytelse som FE, sannsynligvis bedre kjøler, til 1000 kroner billigere virker som et mye bedre kjøp. *Hvis* man klarer å vente. Jeg fikk bestilt et av de første FE'ene men byttet kjapt når jeg så de andre modellene.

Lenke til kommentar

 

Hvis det er for dyrt for deg ikke kjøp, skal kose meg med 1080 kort fra mandag, med 40 dager til og finne et bedre kort eller beholde det jeg nå har kjøpt.

 

Haters hate..

Var det meg du mente? Du kjøpte ett, jeg skal ha 12 og 1000kr ned er mye penger.

Og hvorfor kan de ikke lage 980ti på 14nm, jo penger :tease:

Ikke siktet på noen spesielle, skulle jeg hatt 12 hadde jeg ventet også ^^

Lenke til kommentar

Hvis det er for dyrt for deg ikke kjøp, skal kose meg med 1080 kort fra mandag, med 40 dager til og finne et bedre kort eller beholde det jeg nå har kjøpt.

 

Haters hate..

 

Jeg var fristet til å gjøre det samme selv men føler at det er å utnytte intensjonen bak angreretten. Samtidig har jeg to bestillinger inne på 3.parts 1080-kort hvor jeg bare skal ha ett av de så... :-)

Lenke til kommentar

 

Hvis det er for dyrt for deg ikke kjøp, skal kose meg med 1080 kort fra mandag, med 40 dager til og finne et bedre kort eller beholde det jeg nå har kjøpt.

 

Haters hate..

 

Jeg var fristet til å gjøre det samme selv men føler at det er å utnytte intensjonen bak angreretten. Samtidig har jeg to bestillinger inne på 3.parts 1080-kort hvor jeg bare skal ha ett av de så... :-)

Er jo hele funksjonen til angreretten, får testet 1080 med Vive og 4k. Samtidig som miljøet tester F.edi og andre modeler kommer ut. :)

Endret av Nyberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...