Gå til innhold

RYKTE: – Microsoft skal snart lansere «Xbox TV»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Microsoft sin utfordrer til Chromecast er jo Wireless Display Adapter? Er på markedet og fungerer utmerket, har også Continuum støtte.

 

Med continuum er du avhengig av en duppeditt til (PC, mobil). Ville vært helt supert å kunne bruke enten spillekontroll eller Xbox fjernkontrollen mot denne og evt. brukt Xbox'en sin prosessorkraft når det måtte blitt nødvendig.
Lenke til kommentar

Finner det latterlig hvis dette blir en satsing. Har Xbone og den klarer ikke de enkleste multimedia oppgavene uten å klikke. For ikke å nevne at HBO ikke støttes, Spotify ikke støttes og at Netflix appen er så treg at jeg ofte må restarte systemet før jeg får startet en serie. "All-in-one multimedia centre" uten Spotify er en vits.

Lenke til kommentar

 

Microsoft sin utfordrer til Chromecast er jo Wireless Display Adapter? Er på markedet og fungerer utmerket, har også Continuum støtte.

 

Med continuum er du avhengig av en duppeditt til (PC, mobil). Ville vært helt supert å kunne bruke enten spillekontroll eller Xbox fjernkontrollen mot denne og evt. brukt Xbox'en sin prosessorkraft når det måtte blitt nødvendig.

Det kan du.

Lenke til kommentar

Det geniale med Chromecast 2 er at det "bare" er en liten billig dumpeditt som fungerer helt utmerket. En ny dings med flere valgmuligheter vil jeg ikke ha eller betale for - heller ikke noe som "tilfeldigvis" fungerer best med noe MS-relatert hardware eller software.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Microsoft sin utfordrer til Chromecast er jo Wireless Display Adapter? Er på markedet og fungerer utmerket, har også Continuum støtte.

 

WDA mangler mangler vel noe funksjon som f.eks. "play to" som jeg håper kommer med denne.Men den bør så absolutt fortsatt ha støtte for Miracast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...