Gå til innhold

Pebble lanserer to nye smartklokker med pulsmåler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Time Steel, og må si jeg er imponert over hva et så lite selskap er blitt til. Det er selvsagt grunnet Kickstarter-kampanjen, men de har fornyet seg relativt bra. Jeg håpet på mer med Time Steel, så det ser ut som Time 2 er hva Time Steel burde ha vært.

 

Håper f.eks. at de gikk bort fra høyglans glassplate over skjermen. Det er litt ødeleggende å ha refleksjoner på skjermen, selv om man klarer å se skjermen veldig bra i lys uansett. De som har Time eller Time Steel vet hva jeg prater om. Ihvertfall de som har originalen i tillegg!

 

Hvis Tek tester denne, så er dette noe dere må få med. Det er helt essensielt.

Lenke til kommentar

Kastet meg på selv med time 2 og pebble core. Har aldri eid et pebble produkt så er spent!

Anbefaler at du går for Pebble Time 2, selvsagt om lommeboken tillater det.

 

Pebble 2 er en slags oppdatering til den originale Pebble.

 

Først kom den originale Pebble (og Steel). Deretter kom Pebble Time (som totalrenoverte innmaten og fikk fargeskjerm, i tillegg til smartwatch-grensesnitt, i diverse maskinvarefunksjoner).

 

Pebble Time 2 har større skjerm, høyere oppløsning, fargeskjerm (har ganske fine farger faktisk), lengre batteritid (10 vs 7 dager). Og så er den laget av metall istedenfor plastikk, ser mye mer stilrent ut. Har et mer voksent design, og er noe du kan gå med også i finere anledninger. En drøy 500-lapp er verdt fordelene til Pebble Time 2 om du spør meg. Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte Pebble Time for litt siden så hadde jeg kjøpt sånn selv.

 

 

Jeg har selv Pebble Time Steel (metallversjon med 10 dagers batteritid). Det jeg har å utsette på den er at skjermen er liten med tykk ramme, at oppløsningen er litt lav og skjermen reflekterer litt. Alt dette er fikset i Time 2, men sistnevnte er jeg usikker på.

 

EDIT: Ser ut som det er silikonreim med både Pebble 2 og Pebble Time 2, men du vil utilsomt kunne kjøpe ekstrareimer i f.eks. metall eller skinn om du ønsker det.

 

 

OPPDATERING: Det ser ut som Pebble Time 2 har samme glossy glassplate som Time. Det har egentlig ikke så mye å si i praksis, den er utrolig lett å lese fra og blir bare enklere jo mer lys det er fra omgivelsene. E-papir-teknologien er genial.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Ja som nevnt i innlegget mitt så gikk jeg for Pebble Time 2 og Pebble Core. Core synes jeg er et spennende produkt og Time 2 ser noe mer elegant ut enn tidligere modeller. Tipper det vil komme en ny Pebble Time Round i tillegg som har større skjerm.

 

Til dere som har brukt Kickstarter før, regner med at mva 25% må påregnes prisen?

Lenke til kommentar

Ja som nevnt i innlegget mitt så gikk jeg for Pebble Time 2 og Pebble Core. Core synes jeg er et spennende produkt og Time 2 ser noe mer elegant ut enn tidligere modeller. Tipper det vil komme en ny Pebble Time Round i tillegg som har større skjerm.

 

Til dere som har brukt Kickstarter før, regner med at mva 25% må påregnes prisen?

Eh heh... My bad. Jeg er litt hastig av og til. xD

 

Men, da er det i hvertfall litt informasjon som kanskje kan være relevant for noen. Håper jeg.

 

 

Du kan regne med 25 % mva., ja. Om du ikke har betalt dette allerede (det står da + shipping eller noe sånt når du velger perk). Om jeg husker rett så betalte jeg dette noen uker senere når jeg skulle velge fraktalternativ.

Lenke til kommentar

 

Ja som nevnt i innlegget mitt så gikk jeg for Pebble Time 2 og Pebble Core. Core synes jeg er et spennende produkt og Time 2 ser noe mer elegant ut enn tidligere modeller. Tipper det vil komme en ny Pebble Time Round i tillegg som har større skjerm.

 

Til dere som har brukt Kickstarter før, regner med at mva 25% må påregnes prisen?

Eh heh... My bad. Jeg er litt hastig av og til. xD

 

Men, da er det i hvertfall litt informasjon som kanskje kan være relevant for noen. Håper jeg.

 

 

Du kan regne med 25 % mva., ja. Om du ikke har betalt dette allerede (det står da + shipping eller noe sånt når du velger perk). Om jeg husker rett så betalte jeg dette noen uker senere når jeg skulle velge fraktalternativ.

Hehe, fort gjort når entusiasmen tar over ;) kjekt med info også så! :)

 

Hmm okei, de regnet 30$ for shipping hertil. Går nesten ut ifra at moms kommer i tillegg til det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...