Gå til innhold

RYKTE: Nå legger Sony ned alle mobilseriene sine – unntatt én


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jQUdcq

Disse ryktene har vi da hørt tusenvis av ganger før?

 

Og de viser seg å være riktige. Z-serien er død, det har vel Sony uttalt mange ganger før.

 

Utrolig synd, må jeg si. X-serien er jo intet annet enn en overpriset midrange-serie. Z-serien var fantastis med både vanlige Z-utgaven og Z Compact. Men de virker å ikke engang videreføre den fantastiske batteritiden med X-serien. Kjipt...

Lenke til kommentar

 

Disse ryktene har vi da hørt tusenvis av ganger før?

 

Og de viser seg å være riktige. Z-serien er død, det har vel Sony uttalt mange ganger før.

 

Utrolig synd, må jeg si. X-serien er jo intet annet enn en overpriset midrange-serie. Z-serien var fantastis med både vanlige Z-utgaven og Z Compact. Men de virker å ikke engang videreføre den fantastiske batteritiden med X-serien. Kjipt...

Helt enig med deg! Og det er synd at Sony ikke er mer frampå og tydelig i markedsføringen sin, ryktene som er korrekte avirrer gjerne i 5-6 måneder før de blir bekreftet av Sony, det ødelegger litt, det blir jo en del usikkerhet ut av det hele.

 

Har lenge hatt planer om å kjøpe meg Z6 fordi jeg synes at Z3 og oppover ikke var en skikkelig oppgradering fra min Z1. Det gjelder både CPU og design/funksjoner. Z3+ var skuff og Z5 var i utgangspunktet bare en oppgradering av CPU. Så jeg hadde full tro på Z6, frem til nå i mai....

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva Sony tenker på, eller med, for den saks skyld. Det er overhodet ingenting som frister med Xperia X. Høy pris, men virker ikke til å kunne hevde seg over konkurrentene på noen måte. Ikke imponerende kamera. Ikke imponerende batterilevetid. Ikke spesielt unikt design. Ikke lenger vanntett og/eller støvtett. 

 

Hvorfor i all verden skal man velge Sony lenger? 

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva Sony tenker på, eller med, for den saks skyld. Det er overhodet ingenting som frister med Xperia X. Høy pris, men virker ikke til å kunne hevde seg over konkurrentene på noen måte. Ikke imponerende kamera. Ikke imponerende batterilevetid. Ikke spesielt unikt design. Ikke lenger vanntett og/eller støvtett. 

 

Hvorfor i all verden skal man velge Sony lenger? 

 

Toppmodellen X Performance skal vel fortsatt være IP68 sertifisert, tror jeg. Eller enig, Sony skuffer enormt!

Lenke til kommentar

Skuffende av Sony.. At de ikke prøver å lage noe ala Z3 Compact igjen, skjønner jeg ikke. Z3c var den desidert beste telefonen jeg har hatt. Kvalitetsmessig var den ikke så mye å skryte av, men batteritiden var helt rå, aldri noe lagg, vanntett og en ganske ok skjerm. Dårlig kamera tho, men til å koste 3500 var det et røverkjøp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skuffende av Sony.. At de ikke prøver å lage noe ala Z3 Compact igjen, skjønner jeg ikke. Z3c var den desidert beste telefonen jeg har hatt. Kvalitetsmessig var den ikke så mye å skryte av, men batteritiden var helt rå, aldri noe lagg, vanntett og en ganske ok skjerm. Dårlig kamera tho, men til å koste 3500 var det et røverkjøp!

 

Z5 Compact må vel kunne sies å være noe ala Z3 compact - bare at den er bedre...!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...