Gå til innhold

TEST: Nvidia GeForce GTX 1080 «Founders Edition»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

nesten 8000kr? hva i ... E ser at dette er et bra og kjappt kort, men nesten 8000? er jo som regel Ti eller Titan priser det :S (titan z trur e kosta ca 10 da det kom)

 

*Founders edition. De billigere versjonen kommer snart.

For åss som kjører sort/grønn er FE den modell vi vill ha.. veldig skjeldent det er sort/grønn modeller i skjermkort i dag.. som regel kun rødt/sort og hvite eller røde leds på siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

nesten 8000kr? hva i ... E ser at dette er et bra og kjappt kort, men nesten 8000? er jo som regel Ti eller Titan priser det :S (titan z trur e kosta ca 10 da det kom)

 

*Founders edition. De billigere versjonen kommer snart.

For åss som kjører sort/grønn er FE den modell vi vill ha.. veldig skjeldent det er sort/grønn modeller i skjermkort i dag.. som regel kun rødt/sort og hvite eller røde leds på siden.

 

 

Ser skjermkortet mitt en gang pr år, så det bryr meg lite :p

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler å Ikke oppgradere før 3-parts kort kommet (asus, msi, zotac, gigabyte etc)...

 

Jeg vil heller ikke gjøre det helt før Amd kommer med sine topp kort enda,

 

Ja Amd blir sene men de har noe på gang og det vil bli mer konkurranse i markedet enn det har vært før når GTX 980 og 980TI kom ut.

 

Min mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

nesten 8000kr? hva i ... E ser at dette er et bra og kjappt kort, men nesten 8000? er jo som regel Ti eller Titan priser det :S (titan z trur e kosta ca 10 da det kom)

 

*Founders edition. De billigere versjonen kommer snart.

For åss som kjører sort/grønn er FE den modell vi vill ha.. veldig skjeldent det er sort/grønn modeller i skjermkort i dag.. som regel kun rødt/sort og hvite eller røde leds på siden.

 

 

Ser skjermkortet mitt en gang pr år, så det bryr meg lite :p

Det er deg :) For meg skal det se like fint ut på bordet som inni!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler å Ikke oppgradere før 3-parts kort kommet (asus, msi, zotac, gigabyte etc)...

 

Jeg vil heller ikke gjøre det helt før Amd kommer med sine topp kort enda,

 

Ja Amd blir sene men de har noe på gang og det vil bli mer konkurranse i markedet enn det har vært før når GTX 980 og 980TI kom ut.

 

Min mening.

 

Helt ærlig trur e ikke AMD er i racet dette gangen heller da de forsatt er på GDDR5 or ikke GDDR5X. Men vet aldri.. men er lenge sida AMD var interresant for meg ivertfall :/

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor har dere oppført " Kommer snart rimeligere versjoner " under minus på konklusjon? Er det dumt?

Ja. FE burde ikke koste mye mer enn "billigere" versjoner bare pga utseende..

 

 

Billigere versjoner er vel positivt eller?

Det er ikke bare det som er poenget! ;) Ja billig er bra, men det burde ikke være slik! Når de "billige" versjonene kommer til å ha bedre kjøling o.l

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Utgangspunktet mitt ercat jeg kjøpte meg MSI 980 TI, er det noe jeg bør angree? Og kommer faktisk til å ligge i 6000 klassen?

Lenke til kommentar

Antar at dere ikke måler støy , men hvordan oppleves denne biten mens man spiller? Jeg vil anta at kjøleløsningen er nok til å kjøle ned kortene uten at det blir for ille?

 

Hadde jeg personlig hatt et 980 Ti tror jeg ikke jeg hadde kjøpt dette kortet med det første , derimot har man noe eldre som 770/780 eller 2xx serien til Amd er jo disse kortene absolutt noe man kan vurdere...

 

Prisen derimot.... Ugh!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...