Gå til innhold

ANMELDELSE: Doom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde de gjort litt mer ut av storyen hadde det nok blitt et kjøp. Men virker som det er akuratt samme formelen for 100gang og da skipper jeg nok denne til det kommer et kjempe tilbud.

Nei det er omvendt. Dagens spill har teite tullete historier.

Denne har nesten null historie.

De prøvde å lagde historie doom i doom 3 og det var kjipt.

Mye bedre med null historie.

Du begynner å drepe monstere etter 15 sekunder. De fleste av dagens spill må du sitte gjennom 5-20 minutter med klisjé historie. Dette slipper du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hadde de gjort litt mer ut av storyen hadde det nok blitt et kjøp. Men virker som det er akuratt samme formelen for 100gang og da skipper jeg nok denne til det kommer et kjempe tilbud.

Nei det er omvendt. Dagens spill har teite tullete historier.

Denne har nesten null historie.

De prøvde å lagde historie doom i doom 3 og det var kjipt.

Mye bedre med null historie.

Du begynner å drepe monstere etter 15 sekunder. De fleste av dagens spill må du sitte gjennom 5-20 minutter med klisjé historie. Dette slipper du.

 

Jeg er enig, i Doom så gagner det opplevelsen at historien er såpass kortfattet, ikke noen dype nyanserer eller melodramatiske scener blant karakterene, kun skyting og tid til annen bittelitt kontekst og så tilbake til skytingen. 

 

Likte også ganske godt at de ga Doom-Guy litt personlighet med hvordan han bruker armene sine i noen situasjoner, om det er å dytte neven i håndflata si eller å gi den lille Doom-Guy dokka en brofist. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

10 timer for langt for ett spill i dag ? Skjerpings. 10-12 timer første gang gjennom ett spill nå til dags for ett spill som er lineært er akkurat perfekt. Håper vi kommer oss så langt vekk som mulig fra normen til f.eks call of duty at ett 6 timers spill som du runder på en kveld er langt nokk.

 

Kjøper mine spill kun for singleplayer og kjøper de som jeg vet vil ha god gjenspillbarhetsverdi hos meg. Jo lengre jo bedre. Etter de er rundet en gang så vil neste gjennomspilling uansett være mye kortere.

 

Er derfor meget glad i Open World spill ettersom disse vil som regel alltids ta lengre tid å gå gjennom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

dette spillet prøver og få tilbake nostalgi fra de gamle doom spillene med pick ups og armor og ammo sperdt rundt på nivået plus at det lagt til secret og collectibles som er for perfeksjonister. plus at er run og gun en ting jeg liker på Fps spill.

 

doom multiplayer er ikke verdt det :( .Prøvde betaen og kan ikke si at jeg ble så veldig inponert . Multiplayer er ganske ubalansert. :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Rive ut innvoller og  sage motstandere i to er så fjortis at det bare er flaut.

 

 

Skal ikke kimse av litt glad vold! Enten det er spill eller film. Men det er klart ikke for alle og en må være i rett humør når en setter seg ned. Men om en blir en fjortis av å finne det underholdende så tar jeg den bås plasseringen med et flir idet jeg spretter rundt som en halvfeit ballerina i Doom.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...