Gå til innhold

Her er kabinettet som virkelig viser fram godsakene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig utnyttelse av plassen, her kunne de hatt 2x8x3.5"

 

Det er sant, men virker som målgruppen er gamere med tanke på at komponenetene skal være på "utstilling". I den målgruppen ser jeg virkelig ikke behovet for så mange diskplasser.

Lenke til kommentar

 

Dårlig utnyttelse av plassen, her kunne de hatt 2x8x3.5"

Det er sant, men virker som målgruppen er gamere med tanke på at komponenetene skal være på "utstilling". I den målgruppen ser jeg virkelig ikke behovet for så mange diskplasser.

 

Ja takk begge deler!

Lenke til kommentar

 

Enig med andre ang utnyttelse av plassen, men jeg skulle ønske dem laget hele kabinette i glass, synes det er for dumt at jeg må kjøpe et akvarium å lage mine egene skru hull.

 

Det finnes. Ser over middels jævlig ut.

 

Google acrylic pc case

 

Kan ikke annet en å mimre tilbake til mine tidlige pcbygger år der alt ble handlet hos Microplex. Husker Sunbeam hadde et par forskjellige modeller i akryl. 

Lenke til kommentar

Kan ikke annet en å mimre tilbake til mine tidlige pcbygger år der alt ble handlet hos Microplex. Husker Sunbeam hadde et par forskjellige modeller i akryl. 

 

 

Jeg husker de kabinettene - var et par på det lokale LAN-arrangementet som hadde dem.

Desverre så var ikke "cable management" et like bekjent og respektert begrep (heller ikke av kabinettprodusentene) som i dag, så til tross for iherdig stripsing fra eierne så lå det 4-pin molexkabler strukket overalt(!) i dem, og så ut som et eneste stort rot.

 

Og katode inverterboksene gjorde det ikke noe bedre (noe jeg selv sluttet med da jeg leste om spenningen dem opererte med).

Lenke til kommentar

 

Kan ikke annet en å mimre tilbake til mine tidlige pcbygger år der alt ble handlet hos Microplex. Husker Sunbeam hadde et par forskjellige modeller i akryl. 

 

 

Jeg husker de kabinettene - var et par på det lokale LAN-arrangementet som hadde dem.

Desverre så var ikke "cable management" et like bekjent og respektert begrep (heller ikke av kabinettprodusentene) som i dag, så til tross for iherdig stripsing fra eierne så lå det 4-pin molexkabler strukket overalt(!) i dem, og så ut som et eneste stort rot.

 

Og katode inverterboksene gjorde det ikke noe bedre (noe jeg selv sluttet med da jeg leste om spenningen dem opererte med).

 

Har enda et par av de gode gamle katoderørene og inverterne liggende(Inverterne er i den gode gamle turkisfargen de fleste kom i på den tiden). Inverterboksene er ikke spesielt farlige så lenge man behandler dem pent og ikke skader isolasjonen på sterkstrømsiden. 

Lenke til kommentar

Enig med andre ang utnyttelse av plassen, men jeg skulle ønske dem laget hele kabinette i glass, synes det er for dumt at jeg må kjøpe et akvarium å lage mine egene skru hull.

Var det ikke er kabinett som ble solgt før, som var lagd i kun lexan/plexi?

Edit: Skulle ha lest tråden først, var de i fra microplex jeg mente ja.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

 

[quote name="IndirectCell" post="23244683" timestamp="1463143561"

Var det ikke er kabinett som ble solgt før, som var lagd i kun lexan/plexi?

 

Edit: Skulle ha lest tråden først, var de i fra microplex jeg mente ja.

 

Husker de her :) kom med kvite fine hansker for å unngå fingeravtrykk og smuss på.

Endret av Thobjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...