Gå til innhold

Etter Blood and Wine er det slutt på ekstrainnhold til The Witcher 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[...]men noe mangler i forhold til skyrim[...]

IMO er det Skyrim som mangler noe, noe som The Witcher 3 hadde og vel så det!

Har vel ligget i kortene lenge at Blood and Wine blir siste utvidelse, og det er vel heller ingen The Witcher-oppfølger planlagt, så dette er muligens det siste vi ser til Geralt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

[...]men noe mangler i forhold til skyrim[...]

IMO er det Skyrim som mangler noe, noe som The Witcher 3 hadde og vel så det!

Har vel ligget i kortene lenge at Blood and Wine blir siste utvidelse, og det er vel heller ingen The Witcher-oppfølger planlagt, så dette er muligens det siste vi ser til Geralt?

Agreed. Tenket akkurat det samme. Det meste fra TES har desverre blitt dårlig etter Morrowind. Det er akkurat som de mangler den lille personligheten som f.eks The Witcher har mye av.
Lenke til kommentar

 

 

[...]men noe mangler i forhold til skyrim[...]

IMO er det Skyrim som mangler noe, noe som The Witcher 3 hadde og vel så det!

Har vel ligget i kortene lenge at Blood and Wine blir siste utvidelse, og det er vel heller ingen The Witcher-oppfølger planlagt, så dette er muligens det siste vi ser til Geralt?

Agreed. Tenket akkurat det samme. Det meste fra TES har desverre blitt dårlig etter Morrowind. Det er akkurat som de mangler den lille personligheten som f.eks The Witcher har mye av.

Er vel ikke så svart/hvitt. Mye som er bra i begge spillene, men hvis man skal trekke frem noe Bethesda sine spill gjør bedre, er det en mer dynamisk verden og oppdragsstruktur. Etter jeg hadde spilt gjennom Wild Hunt for andre gang (Death March og NG+), ønsket jeg fortsatt å spille mer, men spillet hadde rett og slett ikke mer å tilby. Her har man i TES-spillene mye innhold fortsatt, som husbygging, spelunking og andre RP-elementer. Å ri fra spørsmålstegn til spørsmålstegn på kartet gir meg mer assosiasjoner til Assassins Creed enn Skyrim, og det er ikke bra. Verden er liksom veldig død etter at historien og sideoppdrag er unnagjort, og der er Bethesda så mye bedre. Fallout 4 sin nylig lanserte survival mode er også et eksempel på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

[...]men noe mangler i forhold til skyrim[...]

IMO er det Skyrim som mangler noe, noe som The Witcher 3 hadde og vel så det!

Har vel ligget i kortene lenge at Blood and Wine blir siste utvidelse, og det er vel heller ingen The Witcher-oppfølger planlagt, så dette er muligens det siste vi ser til Geralt?

Agreed. Tenket akkurat det samme. Det meste fra TES har desverre blitt dårlig etter Morrowind. Det er akkurat som de mangler den lille personligheten som f.eks The Witcher har mye av.

Er vel ikke så svart/hvitt. Mye som er bra i begge spillene, men hvis man skal trekke frem noe Bethesda sine spill gjør bedre, er det en mer dynamisk verden og oppdragsstruktur. Etter jeg hadde spilt gjennom Wild Hunt for andre gang (Death March og NG+), ønsket jeg fortsatt å spille mer, men spillet hadde rett og slett ikke mer å tilby. Her har man i TES-spillene mye innhold fortsatt, som husbygging, spelunking og andre RP-elementer. Å ri fra spørsmålstegn til spørsmålstegn på kartet gir meg mer assosiasjoner til Assassins Creed enn Skyrim, og det er ikke bra. Verden er liksom veldig død etter at historien og sideoppdrag er unnagjort, og der er Bethesda så mye bedre. Fallout 4 sin nylig lanserte survival mode er også et eksempel på det.

Det som også er bra i Bethesda sine spill er det lille ekstra som f.eks det lille "random" som skjer innimellom hvor du plutselig befinner det i en liten disputt mellom ogres og synths. For meg så gir det så mye mere tilbake å bare utforske i spill som Skyrim og Fallout 4 enn Witcher 3. Men igjen så har Witcher 3 mer personlighet og dypere relasjoner mellom karakterne og ikke minst Gwent! Men for min del kan disse 3 spillene (Fallout 4, skyrim og The witcher 3) gjerne komme med flere DLC/expansions og melkes knusktørr. Det er svært få spill for meg som kan sammenlignes med disse 3.

Lenke til kommentar

*snip*

Agreed. Tenket akkurat det samme. Det meste fra TES har desverre blitt dårlig etter Morrowind. Det er akkurat som de mangler den lille personligheten som f.eks The Witcher har mye av.

 

 

Jeg for min del foretrekker TES fremfor The Witcher.
Nå skal det sies at jeg har ikke spilt The Witcher serien siden det første spillet, ganske enkelt fordi jeg har ikke ubegrenset med tid.
En av hovedgrunnene til at jeg foretrekker TES er character creation. Jeg nyter spill mye mer hvis jeg får lage min egen karakter og da lever jeg meg også mer inn i spillet.

Det betyr ikke at jeg ikke koser meg når jeg spiller spill med en definert hovedkarakter som man ikke kan gjøre noe med selv. Jeg syns både Dishonored og Tomb Raider (2013) var veldig underholdende spill. Men for meg så er det å kunne lage sin egen karakter noe som gir spill det "lille ekstra".

Hvis man har både mulighet til å lage sin egen karakter OG god voice acting, da er jeg i himmelriket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...