Gå til innhold

Den åpne Overwatch-betaen forlenges med en dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Synes ikke snipere er OP, man må bare kontre de riktig

 

Det var ingen som kontra meg når jeg snipa!...det var ALTFOR lett å snipe og skuddene gikk jo av omtrent som en automat-rifle

Vel, det er samme med Bastion. Garantert Play of the Game fordi folk løper rundt som sauer. Slik blir det i starten!

Lenke til kommentar

Jeg tenkte i starten at det virket overkill men husk Widowmaker ikke har noe damaging ultimate. Det er mange andre helter som gjør ufattelig mye damage, faktisk alle. Tom tanks og support heroes.

 

Såklart hvis du møter et lag der alle ignorerer deg som Widowmaker så gjør dem en grusom tabbe og du føler deg imba selvsagt. Men et godt lag står gjerne framme med Reinhardt med skjold, hanzo og genji kan da kjapt hamle opp med widowmaker.

Lenke til kommentar

jaja men sniper blir nok nerfa..det er blizzard vi snakker om..DEM er faktisk gode på "balance"

 

Ikke si det! Hele poenget med spillet er samarbeid og synergi mellom de forskjellige heltene, dette er ikke et solo spill hvor alle skal løpe hodeløst rundt og ha høyest K/D-ratio.

Spillets største utfordring er solo-spillere som ikke er på VoIp og aldri skal spille support eller tank, håper dette løser seg når de legger til en konkuransemodus.

Lenke til kommentar

Når jeg så spillet så var jeg ikke noe særlig interessert å prøve det. Men så kom open Beta og nå har jeg kjøpt spillet. Veldig bra spill med characters så du komme til å bry deg om. Noen hate du. Andre elske du. Enda et bra spill i fra blizzard.

Lenke til kommentar

HUSK GUTTER!!! at det er bare den ultra-idiotiske edition ett-eller-annet tull som koster 60 euro. Den vanlige utgaven er 40 euro!! Også kan man sikekrt finne en key til billigere penge på nett etter release!

 

Aha, det hadde jeg ikke fått med meg :) Da økte sjansen for å kjøpe spillet betraktelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...