Gå til innhold

ANMELDELSE: Uncharted 4: A Thief's End


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var ikke klar over informasjonen om at dette var siste spill i serien før jeg leste det nå. Og jeg må si det er litt overraskende (basert på at jeg ikke hadde denne informasjonen som sikkert folk flest har visst i 2 år).

Overraskende fordi Naughty Dog lager bare 2 spill som til gjengjeld er store suksesser.

Greier de å ikke falle for fristelsen å lage et nytt Last of Us og et nytt Uncharted er det sterkt. Det vitner om integritet og er noe så mange TVserie- og spillprodusenter burde lære av.

Ihvertfall hvis begrunnelsen om å gi seg på topp er den riktige (http://gamerant.com/uncharted-4-a-thiefs-end-nathan-drake-death/).

Dog skal det vel litt til at de dropper begge.... (mtp tidligere lekasje)...?

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Endelig er ventetiden snart over, får håpe at spillet er 100% ferdigutviklet og uten bugs å andre irritasjonsmomenter da "vi" har ventet og ventet. Utallige release-datoer har kommet og det at spillet faktisk ble lansert i andre kvartal er uventet.

 

Ps. Gamer.no; kan jeg få testutgaven når dere er ferdig med den? :)

Lenke til kommentar

Jeg var ikke klar over informasjonen om at dette var siste spill i serien før jeg leste det nå. Og jeg må si det er litt overraskende (basert på at jeg ikke hadde denne informasjonen som sikkert folk flest har visst i 2 år).

Overraskende fordi Naughty Dog lager bare 2 spill som til gjengjeld er store suksesser.

Greier de å ikke falle for fristelsen å lage et nytt Last of Us og et nytt Uncharted er det sterkt. Det vitner om integritet og er noe så mange TVserie- og spillprodusenter burde lære av.

Ihvertfall hvis begrunnelsen om å gi seg på topp er den riktige (http://gamerant.com/uncharted-4-a-thiefs-end-nathan-drake-death/).

Dog skal det vel litt til at de dropper begge.... (mtp tidligere lekasje)...?

 

Det er jeg helt enig i. Jeg tror faktisk at de kan droppe en slik serie, de gjorde det tross alt med Jak & Dexter.

 

Multiplayeren i The Last of Us er dog helt fantastisk, og derfor håper jeg også at The Last of Us 2 spill kommer ut.

Lenke til kommentar

Synes kanskje anmeldelsen var litt... vag. Syntes ikke det kom godt nok frem i teksten hva som gjør at dette faktisk er en 9 av10. Ble faktisk litt overasket over den høye karakteren etter å ha lest teksten.

Hehe, enig. Tekst og karakter samsvarer ikke helt. Med bakgrunn i hva jeg har sett av footage ifra spillet virker historien fraværende, og verden litt tom for konflikter/opposisjon. Når anmeldelsen bekrefter at det ikke gåes i dybden på tiden etter forsvinningen (som de legger veldig opp til at skal være storien i spillet i introen), bekrefter det en liten svakhet i spillet. Men mulig at Nautghty Dog ønsker at Uncharted skal være litt lett og ledig, og derav litt fristilt ift å fortelle en historie.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Jeg var ikke klar over informasjonen om at dette var siste spill i serien før jeg leste det nå. Og jeg må si det er litt overraskende (basert på at jeg ikke hadde denne informasjonen som sikkert folk flest har visst i 2 år).

Overraskende fordi Naughty Dog lager bare 2 spill som til gjengjeld er store suksesser.

Greier de å ikke falle for fristelsen å lage et nytt Last of Us og et nytt Uncharted er det sterkt. Det vitner om integritet og er noe så mange TVserie- og spillprodusenter burde lære av.

Ihvertfall hvis begrunnelsen om å gi seg på topp er den riktige (http://gamerant.com/uncharted-4-a-thiefs-end-nathan-drake-death/).

Dog skal det vel litt til at de dropper begge.... (mtp tidligere lekasje)...?

 

Jeg har ingenting imot flere Last of Us eller at det blir en ny franchise ala Uncharted. Det er fortsatt mye historie igjen å hente fra det spillet. Det er ikke noe svakhetstegn fra Naughty Dog å lage nye spill med Last of Us. De har laget et bunnsolid spill som tåler flere oppfølgere.

Lenke til kommentar

For min del la slutten på The Last of Us opp til en oppfølger med en ny hovedperson, da hele veien frem dit viste hvordan personen utviklet seg fra å være relativt hjelpesløs til å bli en troverdig protagonist i et nytt spill.

 

Jeg ville nok ikke rangert noen av Uncharted-titlene gitt ut så langt høyere enn 8/10. Utfra hva jeg har lest tviler jeg på at det blir tilfellet her heller. Produksjonskvaliteten er alltid skyhøy mens gameplay og story følger godt opptråkkede stier. I beste Indiana Jones-ånd så er dette spill som gir deg en skikkelig rollercoaster-opplevelse med overfladisk underholdning av beste sort, men Uncharted-serien har heller aldri hatt ambisjoner om noe mer, så det er helt greit.

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot flere Last of Us eller at det blir en ny franchise ala Uncharted. Det er fortsatt mye historie igjen å hente fra det spillet. Det er ikke noe svakhetstegn fra Naughty Dog å lage nye spill med Last of Us. De har laget et bunnsolid spill som tåler flere oppfølgere.

Jeg hadde antakeligvis kjøpt et nytt Last of Us. Men når de går så hardt ut og sier de gir seg på topp etc., taper de litt ansikt, hvis det dukker opp flere spill i serien. Dette fordi de da indirekte setter det kommersielle foran det kunstneriske. Veldig menneskelig, men da bør man være ærlig på det. Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt dette i nesten 10 timer , så minne spillet mye om hvorfor jeg likte 2 ern. For meg så er dette spillet så nært som 10/10 per nu som det går an å komme.

Bedre historie en i tidligere spillene, mer på spill ( liker i tittelen) fantastisk banter mellom nate, sully and sam. Morsomt å kjøre jeep, og bruke grappling hooken, kombo mellom stealth, gunplay og klatring funker bra, bedre ai . Er sirka halv veis tror jeg koser meg mye.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt dette i nesten 10 timer , så minne spillet mye om hvorfor jeg likte 2 ern. For meg så er dette spillet så nært som 10/10 per nu som det går an å komme.

Bedre historie en i tidligere spillene, mer på spill ( liker i tittelen) fantastisk banter mellom nate, sully and sam. Morsomt å kjøre jeep, og bruke grappling hooken, kombo mellom stealth, gunplay og klatring funker bra, bedre ai . Er sirka halv veis tror jeg koser meg mye.

 

Hvis ikke spillet varer lengre enn 10 timer blir jeg litt skuffa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...