Gå til innhold

Overwatch vil lanseres uten spillets konkurransemodus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blizzard er blitt utrolig flinke til å lytte til feedback og prøve å gjøre noe med det. Se hva dem forandre i WOW pga feedback....se hva dem gjorde i D3..og se nå..Meget bra av dem:)

 

Helt enig. Man ser mye flåsete kommentarer fra folk som ikke vet hva de prater om, men dem som har fulgt med i alle år vet at Blizzard faktisk er helt drøye på det der. Bokstavelig talt tusenvis av forandringer, justeringer, oppgraderinger, bug fixes og alt mulig har blitt gjort oppigjennom som direkte følge av player feedback. Kunne sikkert ha sagt 5,000 uten å overdrive.
Lenke til kommentar

ja det blir nok bra for dem som liker spillet. Jeg fikk prøvd det i går og det er ABSOLUTT ikke noe for meg. Det var rett og slett utroolig kjedelig. Nydelig grafikk...utrolig bra "stemning" og UI og alt fungerte perfekt...skikkelig Blizzard standard med andre ord. MEN...jeg hater TF2 og jeg har aldri likt superhelter (det blir for "barnslig" for meg). Og det var også altfor "shallow" for meg. Samt 1 shot headkill som var sinnsykt lett å få til MÅ nerfes !!

 

MEN....ufattelig kvalitet for dem som liker denne slags spill. Men jeg går tilbake til APB, the division og wow

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...