Gå til innhold

Dishonored 2 kommer i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å få prøve DisHonored 2. DisHonored 1 er en en av de bedre stealth spillene jeg har spilt. En av de få stealth spill jeg har spilt som er i first person.

 

Likte settingen og stilen på spillet. Uten tvil Half Life 2 inspirert og det kom godt med. Gleder meg til å se hva som er forbedret i oppfølgeren. Regner med vi blir å få endel gameplay videoer servert på E3 :)

 

http://www.timeanddate.com/countdown/generic?iso=20160614T12&p0=137&msg=Countdown+until+E3+2016&font=cursive

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til å få prøve DisHonored 2. DisHonored 1 er en en av de bedre stealth spillene jeg har spilt. En av de få stealth spill jeg har spilt som er i first person.

 

Likte settingen og stilen på spillet. Uten tvil Half Life 2 inspirert og det kom godt med. Gleder meg til å se hva som er forbedret i oppfølgeren. Regner med vi blir å få endel gameplay videoer servert på E3 :)

 

http://www.timeanddate.com/countdown/generic?iso=20160614T12&p0=137&msg=Countdown+until+E3+2016&font=cursive

 

Mulig jeg husker feil, men er det ikke samme fyr som har designet mye av Dishonored og Half-Life 2?

 

Gleder med veldig til dette også ettersom det første var en fryd å spille igjennom. Rundet det uten å drepe noen første runde - runde 2 tok jeg livet av alt som kunne krype og gå :) Husker spesielt utkledningsfesten: det var trykkende stillhet i huset etter at Corvo hadde blåst igjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Mulig jeg husker feil, men er det ikke samme fyr som har designet mye av Dishonored og Half-Life 2?

 

 

Stilen i Dishonored var sterkt inspirert av SteamPunk settingen i Thief og Thief2. En del av det første Thief's training mission er faktisk lagt inn som et easteregg i et av Dishonoreds senere oppdrag. Deus Ex hentet i sin tid mye av snike mekanikken sin fra Thief serien.

 

Raphael lagde Dark Messiah of Might and Magic, og Arx Fatalis før han lagde Dishonored.

 

Harvey Smith lagde Deus ex 1 og 2 før han lagde Dishonored.

 

Arcane studios har jobbet med et spill i Half Life serien som aldri ble utgitt kalt Return to Ravenholm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...