Gå til innhold

Doom-skapernes Kickstarter er midlertidig kansellert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror den labre interessen også skyldes at de lager et spill i en overmettet sjanger. Det er ingen som skriker etter flere skytespill, det eksisterer allerede haugevis. (Inkludert spill med den gammeldagse stilen disse karene er kjent for). Det må nok en heftig demo til for å overbevise massene.

Lenke til kommentar

Tror den labre interessen også skyldes at de lager et spill i en overmettet sjanger. Det er ingen som skriker etter flere skytespill, det eksisterer allerede haugevis. (Inkludert spill med den gammeldagse stilen disse karene er kjent for). Det må nok en heftig demo til for å overbevise massene.

 

Jeg tror at en demo er ti ganger verdt en forklaring om hva spillet handler om og concept art. Jeg blir irritert når folk på E3 og tilsvarende viser frem et spill, og det de bare viser en cinematic eller tilsvarende. Det sier ingenting om hvordan opplevelsen blir, så de kunne liksågodt ha spart seg til de har litt mer kjøtt på beinet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tror den labre interessen også skyldes at de lager et spill i en overmettet sjanger. Det er ingen som skriker etter flere skytespill, det eksisterer allerede haugevis. (Inkludert spill med den gammeldagse stilen disse karene er kjent for). Det må nok en heftig demo til for å overbevise massene.

Jeg tror at en demo er ti ganger verdt en forklaring om hva spillet handler om og concept art. Jeg blir irritert når folk på E3 og tilsvarende viser frem et spill, og det de bare viser en cinematic eller tilsvarende. Det sier ingenting om hvordan opplevelsen blir, så de kunne liksågodt ha spart seg til de har litt mer kjøtt på beinet.

 

Sant, men de store Kickstarter-suksessene har vært spill, serier eller sjangre folk har savnet. Broken Age (pek og klikk-sjangeren), Yookalaylee (3D-plattformsjangeren) og så videre og så videre. En demo er fint det hvis spillideen er eksepsjonelt bra, men poenget mitt var bare at selv med en demo vil det være vanskelig å skille seg ut i denne overrepresenterte sjangeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...