Gå til innhold

– HTC skal lage årets Google Nexus-mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utrolig at de har kuppa navnet "Sailfish" og forurenser alt av søk etter Jollas operativsystem med samme navn.

 

All den tid desse fiskenamna berre er kodenavn (som f.eks "Grouper" som er kodenamnet til første Nexus 7) trur eg det har særdeles lite å seie for Sailfish OS (som er det faktiske namnet på operativsystemet).

 

Er dårleg gjort av Jolla å kuppe namnet til fisken, spør du meg...  :tease:

Lenke til kommentar

 

Helt utrolig at de har kuppa navnet "Sailfish" og forurenser alt av søk etter Jollas operativsystem med samme navn.

 

All den tid desse fiskenamna berre er kodenavn (som f.eks "Grouper" som er kodenamnet til første Nexus 7) trur eg det har særdeles lite å seie for Sailfish OS (som er det faktiske namnet på operativsystemet).

 

Er dårleg gjort av Jolla å kuppe namnet til fisken, spør du meg...  :tease:

 

 

Blir ikke riktig det samme, siden Jolla er en konkurrent av Google, mens Jolla ikke er en konkurrent av fisken. 

Lenke til kommentar

 

 

Dagens 5X og 6P frister ikke.

 

6P knakk jo som et knekkebrød da JerryRigEverything testet den :D

 

 

Ja og ikke tålte den flammer heller. Skjermen knuser også lett hvis man legger den i en bøtte med flytene nitrogen og tramper på den. styr unna

 

 

Hehe :p  Joda men mange telefoner som har overlevd hans testing da, så helt urelevant er det ikke. Samsung Galaxy S7 har overlegen byggekvalitet sammenliknet med Nexsus 6P.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

 

 

 

Dagens 5X og 6P frister ikke.

 

6P knakk jo som et knekkebrød da JerryRigEverything testet den :D

 

 

Ja og ikke tålte den flammer heller. Skjermen knuser også lett hvis man legger den i en bøtte med flytene nitrogen og tramper på den. styr unna

 

 

Hehe :p  Joda men mange telefoner som har overlevd hans testing da, så helt urelevant er det ikke. Samsung Galaxy S7 har overlegen byggekvalitet sammenliknet med Nexsus 6P.

 

Ja sant det, Nexus 6P har nok dårligere byggekvalitet enn veldig manga andre mobiler, ingen tvil om det. men poenget mitt var at de testene der har så lite relevans for virkeligheten, tviler f.eks på at det er mange som har klart å bøye sin 6P ved et uhell, har ikke klart å finne noen eksempler ennå heller.

 

edit: skrifvefeil :p

Endret av madmats
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Dagens 5X og 6P frister ikke.

 

6P knakk jo som et knekkebrød da JerryRigEverything testet den :D

 

 

Ja og ikke tålte den flammer heller. Skjermen knuser også lett hvis man legger den i en bøtte med flytene nitrogen og tramper på den. styr unna

 

 

Hehe :p  Joda men mange telefoner som har overlevd hans testing da, så helt urelevant er det ikke. Samsung Galaxy S7 har overlegen byggekvalitet sammenliknet med Nexsus 6P.

 

Ja sant det, Nexus 6P har nok dårligere byggekvalitet enn veldig manga andre mobiler, ingen tvil om det. men poenget mitt var at de testene der har så lite relevans for virkeligheten, tviler f.eks på at det er mange som har klart å bøye sin 6P ved et uhell, har ikke klart å finne noen eksempler ennå heller.

 

edit: skrifvefeil :p

Jeg klarte å bøye min nexus 5x en millimeter eller to. Tror det skjedde når jeg drev og hånterte noen traktor hjul. Klarte å rette den igjen for hånd..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc

 

Dagens 5X og 6P frister ikke.

 

6P knakk jo som et knekkebrød da JerryRigEverything testet den :D

I den testen gjorde den det ja, men i et real life sencario så har jeg ikke kunnet se det som noe stort problem. Når man kjøper noe så dyrt som en Nexus 6p så vil jo fleste parten av folket behandlet det deretter, Min lever i beste velgående og har ikke vist noe tegn til noen av de kjente feilene.. men det er nå et enkelttilfelle :)

 

Veit bare at hvis HTC skal lage Nexus så blir det med Huawai'n en stund til gitt..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...