Gå til innhold

Acers slipper spillbærbar med store muskler og 4K-oppløsning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele baksiden er da ikke brukt til lufting, se filmen dere selv poster i artikkelen, en har 2 vifter på hver side som blåser ut på hver side mens midten av baksiden er blindet av. Dette blir da akkurat samme systemet som Asus har brukt i sine større gaming laptopper i åresvis.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor føler alle produsentene av gaminglaptoper å designe produktene sine som om de er lagd for 10-åringer fra 90-tallet? Kan ikke huske sist gang jeg kom over en gaminglaptop som ikke så harry ut.

 

Syns ikke at multicom-maskinene ser så harry ut. Helt generisk sort uten noe mye dill og dall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Alternativ overskrift: Acers nye bærbare skal være så dårlig designet at hele baksiden er dedikert til lufting

 

De har det kraftigste skjermkortet på markedet som er rettet for stasjonære maskiner i en bærbar. Merkelig at det krever litt kjøling.
Lenke til kommentar

Hvorfor føler alle produsentene av gaminglaptoper å designe produktene sine som om de er lagd for 10-åringer fra 90-tallet? Kan ikke huske sist gang jeg kom over en gaminglaptop som ikke så harry ut.

 

Lurer på det samme, men det går jo igjen og igjen. Målgruppen må jo tydeligvis like det.

Lenke til kommentar

Hva med msi gs serien? Fås i all hovedsak i sort, sølv har vært tilgjengelig i Norge og rød som jeg ikke har sett her til lands.. De har hentet ganske tydelig inspirasjon i fra macbook. Fås i størrelsen 17,15 og 14 tømmer alle med ett mer eller mindre identisk design hvor bare størrelsen varierer. Har selv hatt størstemann med 970m i rundt ett år nå og jeg er storfornøyd!

Lenke til kommentar

Hvorfor føler alle produsentene av gaminglaptoper for å designe produktene sine som om de er lagd for 10-åringer fra 90-tallet? Kan ikke huske sist gang jeg kom over en gaminglaptop som ikke så harry ut.

 

Du har jo alltids Razer Blade. Selv om en ikke bør måtte betale så mye for å få en helt standard utseende gaming laptop.

Lenke til kommentar

Hvorfor føler alle produsentene av gaminglaptoper for å designe produktene sine som om de er lagd for 10-åringer fra 90-tallet? Kan ikke huske sist gang jeg kom over en gaminglaptop som ikke så harry ut.

 

Tja for alt annet innen gaming ser jo slik ut? Det er åpenbart det folk ønsker.

 

Men helt ærlig. Så synes jeg at det er helt greit. Heller dette enn noe som er svart å kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...