Gå til innhold

Her er et VR-hodesett som ikke krever mobil eller PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pico Neo er lagt ut for forhåndsbestilling i Kina til en pris på 3400 yuan, som tilsvarer cirka 4300 kroner.

Prismessig er nok over 90% av denne prisen for deler man uansett har i telefonen, altså helt unødvendig å kjøpe dobbelt opp av. VR-sett uten disse 90 prosentene, men med bra ergonomi og kontroller, får man for et par hundrelapper.

Lenke til kommentar

 

Pico Neo er lagt ut for forhåndsbestilling i Kina til en pris på 3400 yuan, som tilsvarer cirka 4300 kroner.

Prismessig er nok over 90% av denne prisen for deler man uansett har i telefonen, altså helt unødvendig å kjøpe dobbelt opp av. VR-sett uten disse 90 prosentene, men med bra ergonomi og kontroller, får man for et par hundrelapper.

Tja, selv de settene til 5-600 kroner er da ofte ganske dårlige på ergonomi og har ikke nødvendggvis medfølgende kontroller.

 

Og telefoner til 3-4000 har jevnt over ikke like gode specs som denne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Min mobil har ikke android 6.0, har ikke usb type-c,har ikke et batteri på 5000mAh,og den har en skjærm med vanlig hd oppløsning, hvis jeg deler skjærmen på midten til en liten skjærm til vært øye, får jeg ikke 1200x 1080 piksler per øye. så jeg er uenig med deg. :-)

Dette var ment som et svar til simen1

Endret av krj72
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ok, heeelt off topic, og beklager så mye at jeg skriver det her, men ser ingen annen utvei! Hvordan i all verden lager jeg et helt nytt innlegg? Altså, jeg skal starte en egen tråd.... Finner det IKKE :p

Du kan ikke starte en ny tråd i denne subforumet. Det er kun moderatorene som kan. Eller i andre subforumene så er knappen til høyre over trådene med "Start ny tråd"

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...