Gå til innhold

Skyrim-modifikasjon totalrenoverer spillets byer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare så det er sagt, det er mange mange moder som renoverer Skyrim sine byer, selv om det ikke akkurat kommer fram av artikkelen, og mange er betydelig mer ferdige og, ikke minst, mer kompatible enn denne. Mens denne nok kan bli veldig bra så er den for øyeblikket litt uferdig, og som sagt ukompatibel med veldig veldig mye. Så jeg ville ikke bytta til den med en gang.

Lenke til kommentar

Spennende men som Eplebit sier så er det mye annet å ta av enn så lenge. Masse fine modder som forandres på kompleksitet rundt byer og legger til nye steder. Uansett liker å se folk fortsatt lager spennende mods til Skyrim.

 

Noe det er særdeles stille rundt på Gamer og fourmene er Elder Scrolls Online; er det bare jeg som spiller dette i påvente av TES 6?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pinadø imponerende hvor mye gratis arbeid disse folka legger ned. Husker å gå fra PS3 til PC på Skyrim var som å komme inn i et annet spill. Slutt på lagg, grafikken langt bedre og masse artige mods. Eneste spillet foruten Fallout 3 jeg har spilt gjennom både på konsoll og PC. Trur faktisk FO3 krasja til slutt på PS3'en på de mest befolka plassene

Lenke til kommentar

Spennende men som Eplebit sier så er det mye annet å ta av enn så lenge. Masse fine modder som forandres på kompleksitet rundt byer og legger til nye steder. Uansett liker å se folk fortsatt lager spennende mods til Skyrim.

 

Noe det er særdeles stille rundt på Gamer og fourmene er Elder Scrolls Online; er det bare jeg som spiller dette i påvente av TES 6?

 

Jeg og kjæresten spiller litt ESO, men har blitt veldig lite nå for tiden. Vi spiller noe SWTOR nå, men hun har ekstremt mye skolearbeid nå som det nærmer seg eksamensperiodene så hun har nesten ikke tid til å spille noe som helst.

 

Så det er noen som spiller, men du har rett i at ESO har falt av kartet nyhetsmessig. Er nesten aldri noe å lese om det.

Lenke til kommentar

Hva er motivasjonen for dette? Objektene er skarpere, men det vil ikke nødvendigvis si at det er bedre ut av den grunn.

Mye skarpe kanter, og ikke minst mye bruk av istapper som ser veldig kunstige ut. Videre skiller grafikken på husene veldig ifra resten av scenery. De blir veldig kulisse-aktige.

 

Sikkert morsomt som prosjekt, men jeg ser ikke helt motivasjonen for andre ti å laste det ned.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Spennende men som Eplebit sier så er det mye annet å ta av enn så lenge. Masse fine modder som forandres på kompleksitet rundt byer og legger til nye steder. Uansett liker å se folk fortsatt lager spennende mods til Skyrim.

 

Noe det er særdeles stille rundt på Gamer og fourmene er Elder Scrolls Online; er det bare jeg som spiller dette i påvente av TES 6?

 

Enig med at det er lite å lese om ESO for tiden. Jeg har iallefall kost meg massevis med kake-bonusen så lenge den varte, og spillet ellers i for- og etterkant.

Lenke til kommentar

 

Spennende men som Eplebit sier så er det mye annet å ta av enn så lenge. Masse fine modder som forandres på kompleksitet rundt byer og legger til nye steder. Uansett liker å se folk fortsatt lager spennende mods til Skyrim.

 

Noe det er særdeles stille rundt på Gamer og fourmene er Elder Scrolls Online; er det bare jeg som spiller dette i påvente av TES 6?

 

Jeg og kjæresten spiller litt ESO, men har blitt veldig lite nå for tiden. Vi spiller noe SWTOR nå, men hun har ekstremt mye skolearbeid nå som det nærmer seg eksamensperiodene så hun har nesten ikke tid til å spille noe som helst.

 

Så det er noen som spiller, men du har rett i at ESO har falt av kartet nyhetsmessig. Er nesten aldri noe å lese om det.

Syns EOS ble en Age of Conan-kloning, bare mye mer ræva. Men no spilte jeg det ikke mer enn 2-3 timer, falt ikke i smak i det hele tatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...