Gå til innhold

SNIKTITT: Battleborn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa først betaen på PS4 og ble ganske skuffet, men det var selvsagt pga. den lave frameraten (30fps) som absolutt ikke funker (for meg) i et sånt spill.

 

Lastet derimot ned open beta via Steam i går, for å gi PC-versjonen en sjanse og gjett om det var forskjell å spille det i 3840x1440 @ 100hz på Acer X34'en. #pcmasterrace ;)

 

Uansett, overraskende kult spill og jeg sitter igjen med et meget bra førsteinntrykk. PvE-elementene i Battleborn virket veldig lovende og minner meg mye om Destiny. Gleder meg til å spille mer i kveld og dette skal helt klart kjøpes på dag 1!

Lenke til kommentar

Prøvde det på PS4 men kombinasjonen med alt for lav FOV, dårlig AA og hva som ser ut som lav oppløste teksturer gjorde det uspilbart for meg.

 

Null interesse av multiplayer/moba biten. Prøvde for lite av singleplayer biten til å kunne si om det er bra nok til å kjøpe spillet. Men det virker noe spennende. Men som nevnt. Uspilbart for meg på PS4.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...