Gå til innhold

Battlefield.no og flere andre norske spillsamfunn står i fare for å bli lagt ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Registrerte meg bare for å kommentere på denne artikkelen.

 

Det som har irritert meg i en årrekke med de norske spillnettsidene er at de alle er så spredd ut og har ofte egne områder de legger ekstra fokus på, som igjen fører til at de ikke lenger blir lønnsomme. I tillegg er de få av disse som samarbeider og driver med kryssreferering. Dette går igjen utover kvaliteten og kvantiteten på antall artikler som blir produsert.

 

Det som trengs er en felles portal, enten for alle de ulike nettsidene som finnes, eller en stor nettside (type gamer.no) der man kan finne alle ulike artikler uavhengig av hvilke type spill du er interessert i. Er opprinnelig fra Korea, og ett nettsted (Inven) er faktisk kanskje den eneste nettsiden jeg besøker som er spillrelatert, og den tiltrekker nok trafikk for å bli lønnsom. Syns utgangspunktet til gamer.no er OK, men antall artikler som blir produsert og informasjon som blir neglisjert er skuffende. Aner heller ikke hvor lønnsom gamer.no er, men please, ett sted for all informasjon må gå an og få til i Norge.

 

Min hovedinteresse fortiden dreier seg om esport, og dekningen i Norge er svært skuffende, selv om noen prøver.

 

//rant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...