Gå til innhold

Kommentar fra Innholdsansvarlig på Diskusjon.no: Fullt navn er ingen garanti for en saklig debatt

Foto

DriveClub-studioet har fått nytt liv

2 svar i denne tråden

#1 Arodem

Arodem

Redaksjonssjef, Gamer.no

• Good Game AS
  • 3 682 innlegg
  •   4. mars 2011

Skrevet 11. april 2016 - 12:15

original.300x169.jpg

Codemasters har plukket opp det tidligere Sony-eide studioet.

DriveClub-studioet har fått nytt liv
  • 0

Audun Rodem
Redaksjonssjef, Gamer.no
Twitter E-post

#2 Boss-Znakemaster

Boss-Znakemaster

Bruker

• Medlemmer
  • 1 031 innlegg
  •   28. september 2011

Skrevet 11. april 2016 - 14:56

Syns DriveClub var ett "ok" racing spill når jeg testet PS+ versjonen. Eneste jeg syns var teit var at de lovte en gratis PS+ versjon av spillet ved lansering høsten 2014 og det kom ikke før over halvt år senere.

Når det tok så lang tid å få det ut og spillet hadde fådd såppas laber kritikk og salgstall kunne egentlig Sony gidd ps+ medlemmer hele spillet gratis.

Ønsker egentlig hele spillet kun på grunn av banene som er satt i norge. Var litt trist å se at disse ikke var i PS+ versjonen.
  • 0

#3 Pseudopod

Pseudopod

Bruker

• Medlemmer
  • 2 723 innlegg
  •   18. oktober 2007

Skrevet 11. april 2016 - 23:14

"Det virker heller ikke som om forholdet til Sony har surnet etter nedstengingen. Planen er å slippe kommende spill på PlayStation-plattformer, så vel som andre konsoller."

Dette indikerer jo på ingen måte at forholdet ikke har surnet. PS4 er den desidert ledende konsollen, og det hadde vært å skyte seg selv i foten å ikke utgi spill på den. Da måtte de i såfall ha blitt finansiert av en annen hardwareutvikler. Kanskje de ikke klandrer sony, kanskje de gjør det. Det er bare ikke mulig å vite dette på grunn av noe som sannsynligvis er 100% en businessavgjørelse.
  • 0
Jeg vil gjerne gjøre verden bedre, men de vil ikke gi meg kildekoden.

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere