Gå til innhold

Denne sykkelcomputeren gir deg all informasjon du trenger – i analog innpakning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utseende kanskje.

 

Men til rimeligere pris får man kjøpt dyreste Garmin Edge (Garmin Edge 1000 - fås fra 3 500) + Tråkkfrekvens og hastighetssensor + noen kart. Da har man også GPS som kan brukes på fottur med kart. Komplett med sensorer og pulsbelte til 3 800 kr. Batteritid er på omtrent samme nivå.

 

Så lenge den mangler BTLE og ANT+ er den egentlig verdiløs. Ser at de skal komme med det senere, men da snakker vi vel noen 1 000 kr til.

 

@isaywhatwhat: Enig, men man må vel legge til at selve sensoren for wattmåling er dyr. Dog kommer faktisk noen litt dyrere sykler med innebygd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som en kar som sykler 6000km+ i året, så vil jeg si at for min del, er jeg ganske så enig i at denne enheten i nåværende utførelse ser ganske så ubrukelig ut.

 

Da ville jeg heller gjort som jeg allerede gjør - bruke mobiltelefonen som sykkelcomputer. F.eks. Stages powermeter og blåtann pulsmåler kobles jo fint opp mot det meste av Android/ios-enheter meg bekjent.

 

Så, i mine øyne/ører, er utsagnet "hipster dritt" muligens litt harskt formulert - men dekkende.

 

Men hei, folk må for all del få lov å kjøpe hva de vil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...