Gå til innhold

TEST: Acer Predator XB321HK


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Når ble 27" gigantisk? xP har hatt det nå i flere år, mindre skjermer er jo helt ubrukelige >_>

 

Smak og behag

 

Sitter på en 8 år gammel 22" jeg. Visste ikke at den var ubrukelig :(

Fungerer hvis du er vant til det, bare sørg for at du ALDRI går ned i størrelse etter du har gått opp. Det blir bare skuffelse og irritasjon :(

Lenke til kommentar

Gis det minus bare for å få på no minus? Regner nok med at det ikke trekker så hardt ned, men "Tung å drasse på" ? 12 kg inkludert emballasje - er det så mye mer enn andre 32" monitorer?

 

Dette med å dra med seg ting på LAN kan jeg forstå, men dette må da være innenfor hva en kan forvente på 32" IPS?

 

Pris er også veldig relativt... Mange tester tar ikke hensyn til pris. For noen er det mye, for andre lett overkommelig. Men den er lettere å sette i forhold til andre produkter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om jeg skulle hatt en så stor PC monitor så måtte jeg hatt den vesentlig lengre ifra meg. Synes min 27" er for stor liksom. Og det blir litt kronglete om en ikke kan bruke en vanlig arbeid/PC pult til en monitor.

 

Men til den prisen så hadde jeg uten tvil heller plukket opp HTC Vive eller Oculus Rift isteden :)

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pris er også veldig relativt... Mange tester tar ikke hensyn til pris. For noen er det mye, for andre lett overkommelig. Men den er lettere å sette i forhold til andre produkter.

 

Enig. Kan trekke i pris om den er mye dyrere enn like produkter, uten at den er noe mye bedre, men å trekke for pris bare fordi noen vil tenke "det er dyrt for en skjerm", er helt feil. Da kan man like greit trekke ned fordi "man må ha dyr pc for å utnytte den i spill" osv osv
Lenke til kommentar

 

 

Når ble 27" gigantisk? xP har hatt det nå i flere år, mindre skjermer er jo helt ubrukelige >_>

 

Smak og behag

 

Sitter på en 8 år gammel 22" jeg. Visste ikke at den var ubrukelig :(

Fungerer hvis du er vant til det, bare sørg for at du ALDRI går ned i størrelse etter du har gått opp. Det blir bare skuffelse og irritasjon :(

Gikk ned til 24" fra en 30" og har levd lykkelig siden. 30" ble bare for stort og virrete til gaming.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor har så å si alle nyere skjermer g-sync? Er jo bare 0.001 promille som støtter freesync :(

 

Hvorfor kan ikke nye skjermer ha støtte for begge, begynner å bli lei av å lese ny konge skjerm støtte for g-sync, er jo ikke rart det går nedover for amd. Er jo bare nvidia skjermer all over the place liksom.

 

Acer er vel så vidt jeg vet dem som har laget identisk skjerm for nvidia og amd. Snakker da om den bua 21:9 skjermen. Men er jo veldig dritt og kjøpe en skjerm til ca 11 lapper + - og så sitte med den følsen at jaja nå får man bare holde seg til en skjermkort produsent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...