Gå til innhold

Dette skal være en av de kraftigste strømmepinnnene hittil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant. Har derimot enda ikke funnet noe som lar meg streame en fil direkte til en enhet, som samtidig støtter like mange filformater som f.eks. MPC-HC eller VLC, eller som lar meg "dele" pc-skjermen med TV'en trådløst.

Da jeg ikke finner noe info på om denne støtter det, tenker jeg den ikke gjør det. Synd.

Lenke til kommentar

Interessant. Har derimot enda ikke funnet noe som lar meg streame en fil direkte til en enhet, som samtidig støtter like mange filformater som f.eks. MPC-HC eller VLC, eller som lar meg "dele" pc-skjermen med TV'en trådløst.

Da jeg ikke finner noe info på om denne støtter det, tenker jeg den ikke gjør det. Synd.

 

Er igrunnen ute etter det samme. Den som trekker det lengste strået hittil er min gamle PS3 med media server som streamer fra PC'en.

Blir vil til slutt at jeg skraper sammen noen deler for å bygge en ITX maskin som er totalt lydløs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Interessant. Har derimot enda ikke funnet noe som lar meg streame en fil direkte til en enhet, som samtidig støtter like mange filformater som f.eks. MPC-HC eller VLC, eller som lar meg "dele" pc-skjermen med TV'en trådløst.

Da jeg ikke finner noe info på om denne støtter det, tenker jeg den ikke gjør det. Synd.

 

Jeg har en HTPC, og så bruker jeg miracast om jeg skal koble til noe annet. Har kommet fram til at dette er den desidert beste og mest fleksible løsningen, selv om den dog krever en boks med pc-komponenter som både tar litt mer plass og gjerne koster litt mer.

Lenke til kommentar

Interessant. Har derimot enda ikke funnet noe som lar meg streame en fil direkte til en enhet, som samtidig støtter like mange filformater som f.eks. MPC-HC eller VLC, eller som lar meg "dele" pc-skjermen med TV'en trådløst.

Da jeg ikke finner noe info på om denne støtter det, tenker jeg den ikke gjør det. Synd.

 

Er flere chrome extentions som lar deg strømme video filer. Og flere av disse støtter så å si alle formater.

Men når det kommer til strømming av desktop har jeg ikke funnet noe nei...

Lenke til kommentar

Interessant. Har derimot enda ikke funnet noe som lar meg streame en fil direkte til en enhet, som samtidig støtter like mange filformater som f.eks. MPC-HC eller VLC, eller som lar meg "dele" pc-skjermen med TV'en trådløst.

Da jeg ikke finner noe info på om denne støtter det, tenker jeg den ikke gjør det. Synd.

 

ChromCast har et fint program; VideoStream som støtter det meste. Ellers har jeg laget meg en media server og bruker Emby/plex til å streame fra mediaServeren til ChromeCasten

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...