Gå til innhold

SNIKTITT: Uncharted 4: A Thief's End


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullførte akkurat Uncharted NDC i går så jeg er klar for mer. Alle de foregående spillene har hatt ca. 22-25 kapitler, så hvis det stemmer at kap 10 i U4 er 1/3 av spillet så er dette en god del lengre, og det er flott tror jeg :D

 

Håper det er slik! Likte godt lengden på Golden Abyss til Vita, og det hadde 34 kapitler, pluss en prolog.

Lenke til kommentar

"Da jeg sa meg fornøyd med snikingen og bestemte meg for å gå i Rambo-modus, merket jeg at skytefølelsen satt som støpt med en gang.  Dette kommer nok av at selve skytingen er veldig lik de tidligere spillene, med noen minimale iterasjoner."

 

Ett tungt hjertesukk går nå igjennom meg og jeg folder mine hender i drepende sorg.

 

Men hvor likt egentlig ? Jeg følte det var VELDIG mye bedre i betaen den lille timen jeg testet det.  Får håpe jeg er av en annen oppfatning, og at det ikke kan sammenlignes med søppelet fra de gamle spillene.

 

Men samtidig når det trekkes paralleller med TLOU, blir jeg veldig glad. Jeg syns det er helt utrolig at det er ND som står bak både Uncharted og TLOU når en ser på hvor ufattelig mye bedre sistnevnte er. Kan ikke sammenlignes omtrent.

Lenke til kommentar

"Da jeg sa meg fornøyd med snikingen og bestemte meg for å gå i Rambo-modus, merket jeg at skytefølelsen satt som støpt med en gang.  Dette kommer nok av at selve skytingen er veldig lik de tidligere spillene, med noen minimale iterasjoner."

 

Ett tungt hjertesukk går nå igjennom meg og jeg folder mine hender i drepende sorg.

 

Men hvor likt egentlig ? Jeg følte det var VELDIG mye bedre i betaen den lille timen jeg testet det.  Får håpe jeg er av en annen oppfatning, og at det ikke kan sammenlignes med søppelet fra de gamle spillene.

 

Men samtidig når det trekkes paralleller med TLOU, blir jeg veldig glad. Jeg syns det er helt utrolig at det er ND som står bak både Uncharted og TLOU når en ser på hvor ufattelig mye bedre sistnevnte er. Kan ikke sammenlignes omtrent.

 

Jeg mener skytingen er ganske lik de andre Uncharted-spillene, men noe av følelsen er, som i lyddesignet, lagt mer tyngde i, slik det føles i The Last of Us.

 

Ja, det er mye fint de har tatt over fra The Last of Us, men vær klar over at dette fortsatt er Uncharted, through and through. Det er pulpy action liksom. Forventer du en revolusjonerende endring i gameplay fra U3, tror jeg ikke du vil bli fornøyd med endringene. Er som sagt små itereringer, ikke drastiske endringer. I hvert fall basert på det jeg har spilt.

 

Bare jeg som umiddelbart tenker at grafikken er kjip? Bildene imponerte ikke. Grafikken ser uskarp ut på min 4K skjerm.

 

Bildene har jeg tatt fra PS4'en jeg testet spillet på. Det er i et ganske lossy .JPG-format. Hadde jeg visst det ville jeg endret til .PNG i hvert fall. Ser greit ut, men neppe optimalt på din 4K-skjerm. Vær sikker på at bildet imponerer mer når du ser det på ordentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...