Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter minst et halvår med DS3. Ble så jævlig lei av invaders i starten av DS2 og BB, burde vært frivliig om man vil få forsura spilleopplevelsen av 12-åringer som kun bruker tia på å plage andre

 

Nå har jeg bare spilt DS1, men må man ikke være human for å bli invaded?

Lenke til kommentar

Dark Souls 3 står på min plan dei neste månadane. Quantum Break blir det nok på sikt.
 

Venter minst et halvår med DS3. Ble så jævlig lei av invaders i starten av DS2 og BB, burde vært frivliig om man vil få forsura spilleopplevelsen av 12-åringer som kun bruker tia på å plage andre

 
Du kan ikkje bli invadert om du speler offline.

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Venter minst et halvår med DS3. Ble så jævlig lei av invaders i starten av DS2 og BB, burde vært frivliig om man vil få forsura spilleopplevelsen av 12-åringer som kun bruker tia på å plage andre

Tror du bare blir invadede hvis du er et menneske, men i verste fall er det bare å spille offline.

Mener jeg ble invaded når jeg var hollow også, men mulig jeg tar feil. Og ja, kjørte det ei stund offline, da enkelte plasser var et sant helvete med invaders

Lenke til kommentar

Du kan bli invadert som hollow, men sjansen er mindre enn om du er human.

 

Avoiding Unwanted PvP

 
Asides from the option of playing offline, there are a couple things that can be done to drastically reduce the chance of invasions.
 
  • Selecting the option to burn a Human Effigy while resting at a bonfire will drop you towards the bottom of an invasion-priority list. Bear in mind that it also prevents co-op for the given area as well, though.
  • While it is possible to be invaded while Hollow in Dark Souls 2, your chances are lower than that of a human player and invasions should not be frequent asides from in a few specific zones (the Bell Keepers areas).
Also consider joining the Way of Blue covenant. It's possible that you get a Blue Phantom to help you ward off an invader.
Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...