Gå til innhold

E-SPORT: GamersLeague bytter ut to spillere etter uenigheter på Copenhagen Games


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg dro selv på byLan 2015 , bor i harstad. Hadde ikke hardkoffert, men pc'en var nesten like hel. Teamet hadde jeg aldri møtt før, så og si aldri spillt med før lanet. Men det er noe med offline erfaring, veldig verdifult. Selvtillit, og faktisk veldig intens spillestil. Er noe helt annet.

 

Jeg er uenig i at 2 spillere plutselig drar hjem, argumentet "ikke penger til mat" hadde jeg slått hardt ned på som lagkamerat, da backer man opp kompisen sin.

Men virket mere som at han ikke er en satsende spiller, ergo ikke klar for "The bigger leauges".

Gamersleague... Jeg kan bidra stært, trodde aldri denna posten skulle bli en halveis søknad men helt oppriktig, jeg kan.

23 år, usedvanlig mye cs, ikke bare timene på steam, men hele tiden. Vil opp å frem , og enda lenger. Har enda ikke møtt noen som dedikerer seg slik jeg gjør, kanskje dette er noe dere ser etter? hmmmm

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Støtter påstanden om at offline erfaring er gull verdt. Både det å trene sammen som lag, det å være utenfor komfort sonen sin, henge sammen IRL, teambuilde osv er alle ting spillere burde gjøre sammen for å bli bedre som lag. Det er også gode øvelser for å jobbe seg opp mot proff scenen, hvor dette kreves på enda høyere nivå. Ønsker GL lykke til med nytt lag, gi Simsy en klemz.

Lenke til kommentar

Nå skal det vel sies at det finnes to sider av samme sak.

Det har nok ikke mye på at de ikke har tid eller vil ta tid til cs, det skjønner vel de fleste.

 

Ser heller ikke poenget i å spille selve B-sluttspillet, da motstanden ikke er spessielt god. Kunne jo selvfølgelig spilt sammen etc, men hva er vitsen om en var på vei ut alikevel?

 

Men om dette varer lenge blir jeg overrasket, 3 sterke personligheter går sjeldent bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...