Gå til innhold

Snart kan du trolig kjøpe en hardhaus-versjon av Galaxy S7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Galaxy S6 Active som det sammenlignes med i artikkelen, kom aldri på det norske markedet. I alle fall har jeg aldri funnet noen som selger den. Forrige Active-utgave av Galaxy i Norge er S5 Active. Derfor flott om det nå kommer en S7 Active med solid byggekvalitet og S7 / S7 Edge sine spesifikasjoner.

Lenke til kommentar

Spanande!  :) Eg vonar rykta stemmer og at denne kjem på den norske marknaden om ikkje så alt for lenge - i så fall er sjansen stor for at dette kan kome til å verte min neste telefon!

 

Håper den ikke blir ekslusiv til AT&T/USA som S6 Active blir... Mange kunder i Norge som spør etter Active-modellene.

 

Ja, lat oss inderleg vone det... Eg tippar eg hadde hatt ein S6 Active i dag viss det ikkje var for dette. Kunne dei ikkje funne ein annan modell å gjere AT&T-eksklusiv...?  :glare:

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Etter som flere og flere vanlige telefoner blir vanntette, så vet jeg ikke hvor stort marked det er for modeller av typen Active o.l. Selv har jeg en Sony Z5 Compact kombinert med et kraftig cover fra Love Mei. Da har jeg både en telefon som tåler en god trøkk når det er behov for det, samtidig som jeg har en vanlig, tynn telefon til hverdags.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har Galaxy S6 Active. Fantastisk god telefon, med utrolig bra batterilevetid.

Den lot seg kjøpe uten binding via ebay. Riktignok uten mulighet for norsk språk, men ved bruk av SDK så lot det seg også fikse. Masse bloatware fra AT&T, som måtte deaktiveres. Ikke mulighet for minnekort, og batteriet er forseglet i telefonen.

Litt styr for å få den i gang, altså, men etter en times jobb, så hadde jeg en telefon jeg overhodet ikke har noe å utsette på. (Bortsett fra mangel på mulighet for tilleggsminne). Kan bli trøblete å bytte eventuelle knuste deler også, så lenge den i utgangspunktet ikke distribueres utenfor USA.

 

Tror Samsung gjorde en tabbe ved å gjøre nettopp Active-utgaven eksklusiv. Kjempemarked for røffe telefoner med toppspesifikasjoner i nord-Europa.

 

Håper de ikke gjør samme stuntet med S7 Active...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå ja, viss ikkje S7 Active vert å få tak i på ein vettug måte i Noreg så vert det nok heller ein slik som dette på meg når den kjem på marknaden:

 

http://www.catphones.com/en-gb/phones/s60-smartphone?alttemplate=landingpage

 

God og solid med heilt greie spesifikasjonar, og ikkje minst med mogelegheit for to SIM-kort, som er noko eg verkeleg kan tenkje meg (farvel til å drasse på ein jobbtelefon og ein privat telefon).

 

Varmekamera er vel ikkje noko eg ser føre meg at eg får bruka så mykje, men men...  :tease:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...