Gå til innhold

iPhone-brukere melder om store problemer etter oppdatering til iOS 9.3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mamge problemer har apple hatt på ios det siste året nå? Begynner å bli mange. Har kvalitetskontrollen forsvunnet helt?

 

Sett i lys av antall brukere og bruksmengde vil jeg si "ca. som forventet". Apple har alltid hatt bugs, og i store releaser som 9.3 kan man alltid forvente uventede problemer for en del brukere, som rettes i en rask patch etter noen uker. Sånn er det med all programvare, også den fra Apple.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvor mamge problemer har apple hatt på ios det siste året nå? Begynner å bli mange. Har kvalitetskontrollen forsvunnet helt?

Ja, for det er jo ALDRI bugs eller apper som kræsjer på Android.

 

...og jo, jeg har Android (Nexus 5X).

 

 

Alle systemer har bugs, dette er ikke en svart/hvitt-sak der valgene er enten bugs eller ikke bugs, mengden og alvorligheten teller.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvor mamge problemer har apple hatt på ios det siste året nå? Begynner å bli mange. Har kvalitetskontrollen forsvunnet helt?

 

Sett i lys av antall brukere og bruksmengde vil jeg si "ca. som forventet". Apple har alltid hatt bugs, og i store releaser som 9.3 kan man alltid forvente uventede problemer for en del brukere, som rettes i en rask patch etter noen uker. Sånn er det med all programvare, også den fra Apple.

 

 

Ja, den er nok ikke så "uncrackable" som enkelte tror ;)

Lenke til kommentar

Hvor mamge problemer har apple hatt på ios det siste året nå? Begynner å bli mange. Har kvalitetskontrollen forsvunnet helt?

 

Neida, men brukerbasen er enorm og iOS får ekstremt mye oppmerksomhet(på godt og vondt) sammenlignet med f.eks. OS X som nok kanskje har like mange bugs, men får lite eller ingen oppmerksomhet rundt det.

 

Tror ikke du skal legge så mye i det. I motsetning til Android får jo så og si alle iOS-brukere tilgang til oppdateringen samtidig som setter kraftig gang på hylekoret. Det er jo forsåvidt også bra siden eventuelle bugs da får større effekt siden de berører flere brukere.

Lenke til kommentar

Apple har alltid hatt plenty bugs, iallfall i de 17-18 årene jeg har brukt produktene deres. Første OSX var et bughelvete i årevis.

 

Apple er ikke perfekte på noen måte, ei heller på software. De er bare bedre enn resten.

 

"It just works" henspeiler på ux, ikke bugfrihet.

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...