Gå til innhold

Dette var noen av de aller beste pultene vi fant på The Gathering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg får litt vondt i meg når jeg ser store tunge høyttalere og maskiner som står på toppen. Håper konstruksjonen er stabil mot støt osv. En slik i hode og det kan fort bli Game Over  :ohmy:

 

De til Sørlanet er deffinitivt sikret godt, usikker på alle andres. Antar folk har hodet på plass og sikrer seg selv/andre :)

Lenke til kommentar

Det er kjekt å se at folk kan være litt kreative med tanke på hyller og slikt, men jeg må jo si at jeg kjenner en voldsom følelse av lettelse over at jeg ikke er der og må høre på de monsterriggene blåse musikk overalt.

 

For å "kontre" svaret ditt litt, jeg har monsterriggen min i stua som dundrer av gårde :p Bonusen for meg er at jeg har sengen rett bak meg xD

Lenke til kommentar

Skulle ikke vært lov med så store rigger, litt av greia med TG er å kunne reise seg og se havet av maskiner + kunne se det som skjedde på scenen uten å stå ved scenen hele tia. Blir jo som å gå i et bibliotek, ser bare rett i en reol uansett hvor man går.

 

Den forbanna musikken er eneste grunnen til at jeg aldri har tatt turen til TG.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg har vært der én gang, én dag, som besøkende. Det var mer enn nok! Var så sliten i hodet etter 14-15 timer der at jeg så virkelig mørkt på hjemturen om natta, 40+ mil i bil... Men det gikk som en drøm, for da ble det STILLE! :-)

Kult å ha vært der, sett/opplevd det, men det frister ikke til gjentagelse. Har jo siden den gangen blitt "halvgammel gubbe" også, så jeg ville nok følt meg temmelig malplassert der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kjenner jeg får litt vondt i meg når jeg ser store tunge høyttalere og maskiner som står på toppen. Håper konstruksjonen er stabil mot støt osv. En slik i hode og det kan fort bli Game Over  :ohmy:

 

De til Sørlanet er deffinitivt sikret godt, usikker på alle andres. Antar folk har hodet på plass og sikrer seg selv/andre :)

Akkurat dette var jo en DYR PA-rigg, så den bør flytte luft. Sikkert større enn scenene som er der fra før av...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var ikke IKEA hyllene og de som skulle bruke dem verdige nok å være sammen med de andre?

 

Ref: "Jepp, det var et eget mottak for IKEA-møbler som gjestene hadde bestilt. Billy-hyller ftw"

 

Da er dette virkelig blitt et sosse arrangement - FY FLATE........

Lenke til kommentar

 

For å "kontre" svaret ditt litt, jeg har monsterriggen min i stua som dundrer av gårde :p Bonusen for meg er at jeg har sengen rett bak meg xD

 

Misforstå meg rett, jeg har ikke noe mot høy og dundrende musikk så lenge JEG kan velge hva som skal dundre der. En sånn monsterrigg kunne jeg gjerne hatt i min stue, men det som plager meg med TG er at det er mange som tar med seg store anlegg og spiller det som kan betegnes som "Fjasemusikk" (som en annen bruker sa) for mine ører. Det er en grunn til at jeg ikke hører på radio for å si det slik.

 

Når det er sagt så hadde sikkert mesteparten av den musikken jeg hadde hatt lyst til å spille kunne blitt betegnet som fjasemusikk av mange andre på TG så...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var ikke IKEA hyllene og de som skulle bruke dem verdige nok å være sammen med de andre?

 

Ref: "Jepp, det var et eget mottak for IKEA-møbler som gjestene hadde bestilt. Billy-hyller ftw"

 

Da er dette virkelig blitt et sosse arrangement - FY FLATE........

Å, herre min hatt! Er det MULIG å misforstå så mye?

 

Ordet "mottak" i artikkel var selvsagt feil, det skulle vært "urlevering", men det skjønte alle vi andre ut fra resten av setningen...

 

For å overforklare det, man kan bestille hyller på IKEA og hente de ut i Vikingeskipet, så man slipper å transportere disse hjemmefra.

 

Tipper at de enkle Billy- og Ivar-reolene som folk bestiller til TG blir stående igjen etter arrangementet. Dette er en "rigg" de ikke har lagt noe særlig penger i, kun for å ha ekstra plass. Da driter de i å drasse det med seg hjem igjen. (Det kan hende en del av de forseggjorte riggene står igjen også, men det er en annen sak.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Skulle ikke vært lov med så store rigger, litt av greia med TG er å kunne reise seg og se havet av maskiner + kunne se det som skjedde på scenen uten å stå ved scenen hele tia. Blir jo som å gå i et bibliotek, ser bare rett i en reol uansett hvor man går.

Den forbanna musikken er eneste grunnen til at jeg aldri har tatt turen til TG.

 

 

Drit i musikken.

Innen de får en voksen avdeling med alkoholservering så dropper jeg dette. Spilling for oss godt voksne handler jo om å surre halv-drita på teamspeak med likesinnede  :rofl:

hehe. indeed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...