Gå til innhold

Slik er Apples nye iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut!

 

Jeg er glad Apple valgte å beholde designet fra 5/5s, kontra 6s. De har ikke gjort det for ingenting.

 

Rette, grepsvennlige kanter (hjulpet av litt mer tykkelse), ikke "antennestriper", ikke utstikkende kamera.

 

Kanskje det er det Apple har tenkt, samt at de som er fornøyde med 5/5s skal få en meget oppegående telefon i samme format som de allerede er fornøyde med, og som de kan bruke samme tilbehør til.

 

Kunne tenke meg denne, men må ta et lite oppgjør med meg selv om jeg vil gå fra en skjermstørrelse ute på 5-tommerstallet, tilbake til 4 tommer...

 

Når det gjelder den nye iPad-en (iPad Pro 9.7-inch), trenger jeg ikke ta noe oppgjør med meg selv, annet enn hvilke farge. Den skal jeg bare ha!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

64 GB varianten er priset til 5890,-. For fire år siden ga jeg nærmere 7000,- for en 4S med like mye minne. Med SE får jeg mye mer for mindre penger og det er et skikkelig fremskritt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

113 gram. Det er klasseledende lett i klassen mobiltelefon med brukbar innmat. Kudos for at de har hørt på kundene sine og videreført 4-tommeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Og 16gb er fortsatt standard... Dette er et stort hån mot forbrukerne!

Bare mot de som velger å la seg håne av at en telefon har 16 GB. 

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hmm, jeg liker innmaten og slikt, men synes virkelig de burde gitt den iPhone 6 sine runde kanter og generelle design...

Enig der, men hvordan skal de da kunne gjenbruke deler fra iPhone 5s som de er så stolt av å kunne gjøre? :)

 

 

Uenig, synes 5 og 5S er det beste designet fra Apple så langt, så jeg liker at de har gjenbrukt det.

Men det er en smakssak såklart.

Endret av Apox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Nå er iallefall ios 9.3 her! (Har du lasta det ned, det har jeg. :) )

Si hva du vil om Apple, men de leverer fort noen ganger. Laster ned nå...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...