Gå til innhold

RYKTE: Er dette baksiden på iPhone 7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han snakker jo om antennebåndene, som nå er flyttet ut på sidene av telefonen. Den typen antennebånd er ikke på Iphone 5 men på Iphone 6

 

Han skrev da vitterlig design, og design er mer enn antennebånd, og ja, iPhone 5 har antennebånd på siden slik iPhone 6 også har (jeg vet, jeg har eid begge, og bildene i linken viser det tydelig), forskjellen er at de forandret øvre og nedre del av baksiden, og då må gjerne antennbåndene være en plass.

Lenke til kommentar

 

Han snakker jo om antennebåndene, som nå er flyttet ut på sidene av telefonen. Den typen antennebånd er ikke på Iphone 5 men på Iphone 6

 

Han skrev da vitterlig design, og design er mer enn antennebånd, og ja, iPhone 5 har antennebånd på siden slik iPhone 6 også har (jeg vet, jeg har eid begge, og bildene i linken viser det tydelig), forskjellen er at de forandret øvre og nedre del av baksiden, og då må gjerne antennbåndene være en plass.

 

Jeg er klar over at antennebåndene er plassert der, men du kan da ikke mene at HTC har kopiert designet til Iphone 5. Det har med praktisk plassering å gjøre at antennebåndene er plassert slik. Iphone 6 sin bakside ligner med på HTC enn HTC ligner på Iphone 5, for å si det slik:) Uansett, jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvem som kopierer hvem. Lager man en ny smart-telefon idag er det umulig å ikke kopiere noen

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Han snakker jo om antennebåndene, som nå er flyttet ut på sidene av telefonen. Den typen antennebånd er ikke på Iphone 5 men på Iphone 6

 

Han skrev da vitterlig design, og design er mer enn antennebånd, og ja, iPhone 5 har antennebånd på siden slik iPhone 6 også har (jeg vet, jeg har eid begge, og bildene i linken viser det tydelig), forskjellen er at de forandret øvre og nedre del av baksiden, og då må gjerne antennbåndene være en plass.

 

Jeg er klar over at antennebåndene er plassert der, men du kan da ikke mene at HTC har kopiert designet til Iphone 5. Det har med praktisk plassering å gjøre at antennebåndene er plassert slik. Iphone 6 sin bakside ligner med på HTC enn HTC ligner på Iphone 5, for å si det slik:) Uansett, jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvem som kopierer hvem. Lager man en ny smart-telefon idag er det umulig å ikke kopiere noen

 

 

Jeg spurte hvem som kopierte hvem hvis han snakket om antennestripene, spesielt siden Apple hadde dette på 5 som kom i 2012, og hvis du påstår at 6 med sin flate bakside og kameraet oppe til venstre ligner på HTC som har buet bakside og en diger kameralinse i midten, så trenger du nye briller.

 

Ja baksiden er annerledes enn iPhone 5, men det er forøvrig hele telefonen, og hvis du lurer på hvem Apple har kopiert med iPhone 6, både foran og bak, så søk opp iPod 5 generasjon.

 

Hehe, vi begge brydde oss vel nok til å skrive flere kommentarer, ellers er det som du sier vanskelig å ikke kopiere noen. :)

Lenke til kommentar

Flott bakside, bare synd forsiden ser så fæl ut. Helt ufattelig dårlig screen to body ratio på iphoner.

 

Litt tidlig å konkuldere med det basert på rendering som igjen er baser på rykter som ikke engang viser forsiden av telefonen? :tease:

 

Men ettersom Apple er veldig opptatt av at alt skal være propesonalt korrekt så blir det fryktelig vanskelig å gjøre så alt for mye med screen-to-body ratio uten at de må gå bort ifra den runde hjemknappen og det tviler jeg sterkt på at de gjør. Skjermen kan dog fint gå mer ut til kanten på sidene uten at de trenger å gjøre noe med hjemknappen så noe forbedring er jo fult mulig.

Lenke til kommentar

Ja jeg er enig i at det de gjerne er noe rause med rammer og "bortkastet" plass. Når man ser på hva andre får til hadde det jo vært interesssant og sett noen fremskritt hos Apple også. Men mye kan jo skje frem til iPhone 7, som mest sansynlig blir min neste telefon.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men er det virkelig noen som bryr seg om hvordan iPhone 7 kommer til å se ut? 99,99% av telefoner som blir lansert idag ser så godt som identiske ut, noe denne beviser da den er klin lik iPhone 6/6S.

 

Ser ikke poeng i å lage artikler som dette med mindre designet avslører noe revolusjonerende som innebygd projektor eller mulighet for å vise hologram.

 

Dette er på ingen måte en fanboy-kommentar da jeg gir faen i hva slags telefon folk har og jeg kunne funnet på å skrive noe lignende i en "Er dette bunnen av Galaxy S8?" eller "Er dette volum-knappen til Sony Z7?"-artikkel. Dette er mer en generell kommentar til denne Her & Nå-verdige artikkelen.

 

Takk for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...