Gå til innhold

TEST: Fitbit Blaze


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fitbit er for nybegynnere som klarer seg med unøyaktige målinger av distanse, tempo, tråkkrytme og puls.

Tar man treningen serriøst er det bare Polar og Garmin som gjelder da de har klart å pakke nøyaktige målinger inn i samme format.

Det sagt, alt som kan få noen opp av sofaen er velkomment, men vær nå bare obs på at denne er for de uten noen treningsbakgrunn.

Lenke til kommentar

Syntes vel personlig at FitBit fortjener en hel del pepper etterhvert for å prestere det å levere en ny propritært ladesystem med hvert eneste nye produkt de leverer? Kan si hva man vil om propritære ladesystemer osv.. Men man burde da i det minste klare å få på plass en viss standard mellom egne produkter i det minste...

 

Forstår jeg det riktig så har nå FitBit One, FitBit Flex, FitBit Charge / Charge HR, FitBit Surge og nå FitBit Blaze alle forskjellige propritære ladere? Det er temmelig absurd spør du meg..

 

 

EDIT:

 

Syntes også det virker noe klønete at man faktisk må "demontere" enheten når man skal lade den. Du må altså fjerne selve firkanten som er skjermen og maskinvaren fra metallrammen og reima for hver gang du skal lade den?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Syntes vel personlig at FitBit fortjener en hel del pepper etterhvert for å prestere det å levere en ny propritært ladesystem med hvert eneste nye produkt de leverer? Kan si hva man vil om propritære ladesystemer osv.. Men man burde da i det minste klare å få på plass en viss standard mellom egne produkter i det minste...

 

Forstår jeg det riktig så har nå FitBit One, FitBit Flex, FitBit Charge / Charge HR, FitBit Surge og nå FitBit Blaze alle forskjellige propritære ladere? Det er temmelig absurd spør du meg..

 

 

EDIT:

 

Syntes også det virker noe klønete at man faktisk må "demontere" enheten når man skal lade den. Du må altså fjerne selve firkanten som er skjermen og maskinvaren fra metallrammen og reima for hver gang du skal lade den?

 

Svaret er ja om man bruker laderen som følger med. Derimot får man kjøpt lignende lader hvor man slipper å ta ut maskinvaren fra ramma.

 

Det er helt tullerusk av Fitbit å levere med en slik dårlig lader.

 

Personlig er jeg fornøyd med klokka. Men jeg bruker den hovedsakelig som vanlig klokke, til varslinger og søvnrytme.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...