Gå til innhold

De er ikke akkurat speidere, men de er alltid beredt (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-135366

Denne artikkelen hadde passet fint i f.eks. "Ny vitenskap", for den er absolutt ikke noen dårlig artikkel, men jeg forstår ikke helt hvorfor den er på trykk her i tek.no? Please explain!

Lenke til kommentar

Denne artikkelen hadde passet fint i f.eks. "Ny vitenskap", for den er absolutt ikke noen dårlig artikkel, men jeg forstår ikke helt hvorfor den er på trykk her i tek.no? Please explain!

 

Helt sikkert fordi strømaggregatet de snakker om i kjelleren mest sannsynlig har en datamaskin i seg?

Det er slik Tek.no opererer nå for tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Denne artikkelen hadde passet fint i f.eks. "Ny vitenskap", for den er absolutt ikke noen dårlig artikkel, men jeg forstår ikke helt hvorfor den er på trykk her i tek.no? Please explain!

Er ikke dette nok teknologi? Kanskje artikkelen "Slik bruker du iPaden din når armageddon kommer" ville passet bedre for deg ;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-135366

 

Denne artikkelen hadde passet fint i f.eks. "Ny vitenskap", for den er absolutt ikke noen dårlig artikkel, men jeg forstår ikke helt hvorfor den er på trykk her i tek.no? Please explain!

 

Helt sikkert fordi strømaggregatet de snakker om i kjelleren mest sannsynlig har en datamaskin i seg?

Det er slik Tek.no opererer nå for tiden.

 

Ja selvsagt. Så tåpelig av meg å ikke se den :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-135366

 

Denne artikkelen hadde passet fint i f.eks. "Ny vitenskap", for den er absolutt ikke noen dårlig artikkel, men jeg forstår ikke helt hvorfor den er på trykk her i tek.no? Please explain!

Er ikke dette nok teknologi? Kanskje artikkelen "Slik bruker du iPaden din når armageddon kommer" ville passet bedre for deg ;-)

 

Blir mange morsomme kommentarer her :) Kjør på. Artige folk med artige kommentarer er alltid moro. Ble veldig oppmuntret av å se den lille fjæra blir til noen høns :)

Lenke til kommentar

Fin og artig artikkel,

Funfact; Under krigen og ettertiden var det mangel på duer og andre dyr i Oslo.

Man vet aldri når eller hva som kan skje. Er vertfall ikke dumt å ha noen liter vann på lager. Jeg fikk kjenne på dette da vannet rundt der jeg bor gikk til helv****. Når jeg dro på butikken var allerede alt vannet utsolgt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...