Gå til innhold

Kabelen som lader både iPhonen og Android-en din med én utgang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende kabel, men tror jeg skipper denne. Jeg ønsker ikke å bytte ut en reversibel Lightning-kabel med en ny kabel som ikke er reversibel.

Tror også det kan være problem for utviklerne å få denne MFi-sertifisert, siden den ikke følger spesifikasjonene til Apple. Micro-USB er jo dessuten på vei ut, med USB-C på vei inn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Spennende kabel, men tror jeg skipper denne. Jeg ønsker ikke å bytte ut en reversibel Lightning-kabel med en ny kabel som ikke er reversibel.

Tror også det kan være problem for utviklerne å få denne MFi-sertifisert, siden den ikke følger spesifikasjonene til Apple. Micro-USB er jo dessuten på vei ut, med USB-C på vei inn.

 

Bortsett fra at Samsung har lansert nye telefoner med micro-usb da.

Lenke til kommentar

Altså en standard, fleksibel, universal Micro-USB kabel (som passer på alt utenom Iphone), som nå også kan brukes på Iphone.

 

Ett par ting som ellers skurrer, har ikke Apple ett system som hindrer bruk av uorginal kabel?

Og, vil den typiske Iphone brukeren ofre "umulig-å-koble-kabelen-feil-vei" egenskapen mot fleksibilitet? (tvilsomt)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså en standard, fleksibel, universal Micro-USB kabel (som passer på alt utenom Iphone), som nå også kan brukes på Iphone.

 

Ett par ting som ellers skurrer, har ikke Apple ett system som hindrer bruk av uorginal kabel?

Og, vil den typiske Iphone brukeren ofre "umulig-å-koble-kabelen-feil-vei" egenskapen mot fleksibilitet? (tvilsomt)

 

Hindrer bruk av uorginal?

Ganske sikker på at sandstrøm laderne vi selger 10stk av hver dag ikke er"originale" i sin rette form.

Lenke til kommentar

Ett par ting som ellers skurrer, har ikke Apple ett system som hindrer bruk av uorginal kabel?

 

Ja, det som kalles for MFi-programmet. Made for iPhone. Produsentene av denne kabelen ønsker å få den MFi-sertifisert. Altså, det finnes godkjente uoriginale kabler. De må bare sertifiseres av Apple først.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...