Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lenke til kommentar

The system is based around a Commodore Amiga 3000 running some custom hardware.

 

hehe :p Jeg har fortsatt en Amiga 500 stående her. Fungerte fortsatt da jeg testet den sist. Men de fleste av diskettene har sluttet å fungere. 

har selv en c 64 liggende her en plass. Kommer sikkert til og være med meg i graven :)

Lenke til kommentar

Spørsmål ang vr  Må man kjøre oculus home i bakgrunnen for og kjøre av steam spill i vr. Som for eks dirt rally , virtual desktop.  Og med det samme kan må få av den jævla musikken i oculus home. Når jeg skrur ned lyden skrur den ned lyden på vr spilla jeg kjører fra steam også.

Lenke til kommentar

Spørsmål ang vr  Må man kjøre oculus home i bakgrunnen for og kjøre av steam spill i vr. Som for eks dirt rally , virtual desktop.  Og med det samme kan må få av den jævla musikken i oculus home. Når jeg skrur ned lyden skrur den ned lyden på vr spilla jeg kjører fra steam også.

Har lånt vekk min Rift en stund nå så er litt begrenset hvor mye jeg husker. Bedre at noen andre svarer her.

 

Men du kunne jo spurt i Oculus Rift tråden også, tipper du får svar der, er ikke alle som har emigrert over hit enda.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1566770&&page=100

Lenke til kommentar

Spørsmål ang vr  Må man kjøre oculus home i bakgrunnen for og kjøre av steam spill i vr. Som for eks dirt rally , virtual desktop.  Og med det samme kan må få av den jævla musikken i oculus home. Når jeg skrur ned lyden skrur den ned lyden på vr spilla jeg kjører fra steam også.

nei men er litt usikker, bruker ikke  oculus nå bare vive

Lenke til kommentar

Du store min tid.... brukt litt tid på Skyrim VR på PC nå i kveld... Der ble jeg overrasket gitt. Hadde ikke trodd grafikken skulle være såpass. Nå skal det sies at jeg har spilt svært lite VR på min HTC Vive. Så har ikke all verdens sammenligningsgrunnlag. Faktisk har mitt VR sett ligget og støvet meste av tiden siden jeg kjøpte det. Men... måtte jo teste Skyrim da, som er mitt favoritt spill :D

Lenke til kommentar

Du store min tid.... brukt litt tid på Skyrim VR på PC nå i kveld... Der ble jeg overrasket gitt. Hadde ikke trodd grafikken skulle være såpass. Nå skal det sies at jeg har spilt svært lite VR på min HTC Vive. Så har ikke all verdens sammenligningsgrunnlag. Faktisk har mitt VR sett ligget og støvet meste av tiden siden jeg kjøpte det. Men... måtte jo teste Skyrim da, som er mitt favoritt spill :D

Jepp! Ganske bra! Dette er en bedre konvertering enn Fallout 4. Spillet virker å være stabilt og pent. 

 

Men jeg må legge til noen mods som hindrer meg fra å rundstjele alt og alle. Men så var det å få mods til å fungere da... 

 

Og nå forstår jeg plutselig meningen med å legge vekk våpnene når jeg snakker med folk i motsetningen til flat versjonen på PC. Har startet en del ufrivillige kamper hvor jeg slår til NPCene når jeg klør meg i hodet eller gjør en annen plutselig bevegelse med armene.

 

Jeg spiller dessuten på Samsung Odyssey og endelig kommer de kontrollene til sin fulle rett med styring med stikke og navigering i menyer og slikt med trackpads. Til nå har det vært temmelig dårlig med støtte for de stikkene.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Hr ikke tid til vr nå, er mye Far Cry 5,  :green:  det spillet må komme i v.r   :love:  

Kommer det til VR skal jeg spille det ;)

 

Men akkurat nå er jeg helt hektet på Skyrim! 

 

Skyrim VR på Reddit

https://www.reddit.com/r/skyrimvr/

 

Hvordan modde Skyrim VR

https://www.reddit.com/r/skyrimvr/comments/89705e/how_to_install_mods_in_skyrim_vr_easy_guide_nexus/

 

Anbefalte mods til VR som har blitt testet.

https://www.reddit.com/r/skyrimvr/comments/89dqya/recommended_tested_mods/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...