Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

 

Øhm.. Har "Rise of the Tomb Raider" hatt VR support lenge? Står på steam siden at det har det nå ihvertfall. Men jeg har aldri hørt noen snakke om at de har prøvd det.. 

Det er en liten add-on til hovedspillet. Skal visstnok være ganske bra men ikke verdt prisen bare for VR delen alene.

 

 

Jeg har det, men alt er pakket ned for øyeblikket, så får ikke testet selv. Var ikke klar over at det var VR støtte for dette spillet, så lurte på om resten her var klar over det. Men jeg ser nå at det bare er en liten "oppdagelsesferd" inne på Croft Manor som følger med om man kjøper 20th anniversary edition/DLC eller Season pass. Selve spillet er tydeligvis ikke VR støttet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Øhm.. Har "Rise of the Tomb Raider" hatt VR support lenge? Står på steam siden at det har det nå ihvertfall. Men jeg har aldri hørt noen snakke om at de har prøvd det.. 

Det er en liten add-on til hovedspillet. Skal visstnok være ganske bra men ikke verdt prisen bare for VR delen alene.

 

 

Jeg har det, men alt er pakket ned for øyeblikket, så får ikke testet selv. Var ikke klar over at det var VR støtte for dette spillet, så lurte på om resten her var klar over det. Men jeg ser nå at det bare er en liten "oppdagelsesferd" inne på Croft Manor som følger med om man kjøper 20th anniversary edition/DLC eller Season pass. Selve spillet er tydeligvis ikke VR støttet..

 

Stemmer det. Er bare inne CM du får brukt vr. Ikke helt det store. :)

Lenke til kommentar

 

Angrer på at jeg kjøpte oculus rift, ligger jo bare her og støver ned. Ingen spill som faller i smak heller. Hadde nå ennå RE7 vært i vr på steam men neida.

Synd du ikke liker bilspill da. Det er helt perfekt med VR. Dirt Rally, Project Cars 1&2, Assetto Corsa osv.. Det er ikke mulig å spille bilspill på vanlig skjerm lenger.. 

 

Hehe. Har Assetto Corsa, Project Cars 1 og Dirt rally. Der kan jeg være enig dem er perfekte i VR. Spesielt Dirt rally

Lenke til kommentar

Syns den kompensasjonen på 15 USD vi fikk etter noen timer hvor rift ikke virket var ganske ok. 

Så jeg plukket opp A-tech cybernetic. Helt ok spill, men vet ikke helt om jeg er venn på kontrollsystemet. 

Ja det var ikke værst med dem 15 usd. Har ennå ikke funnet ut hva jeg vil ha :p

Lenke til kommentar

 

 

Hehe, ja helt vill pris! Men nå er denne utgaven rettet mot entusiastene. Er ikke noe for hvermansen som vil begynne å oppleve VR dette.

 

Prosumers har HTC sagt en stund nå, så dette var jeg forberedt på. Den blir nok å se i blant annet arkadehaller og indurstri, de kjøper gjerne inn store kvantum uansett så noen tusen fra eller til spiller liten rolle for dem.

 

Jeg håper Pimax kan levere et mer overkommelig alternativ til de som ønsker en oppgradering med lighthouse tracking :) 

 

Ellers er det jo ikke akkurat magel på alternativer heller fra Facebook, Sony og Microsoft som alle retter seg inn mot hvermansen.

Lenke til kommentar

 

Jeg vil ha denne teknologien! Håper vi får se den som både tilleggutstyr og integrert snart.

 

Håper foveated rendering også senker grafikkkravene til VR såpass at VR blir billigere og vi kan kjøre mer krevende spill og applikasjoner slik man er vant til på skjerm i dag. 

 

Regner med teknologien blir å finne i Generasjon 2 Vive og Rift.

Lenke til kommentar

https://www.oculus.com/experiences/rift/1382388801879442/

 

Håper den dukker opp på Steam også snart. I følge utviklerene er det muligheter for dette.

We're planning on bringing this game to as many VR platforms as possible. We started with Oculus since that's the technology, platform and people we know best and they're just awesome to work with.

Part of the challenge is that we're a small team AND we want to make sure that we don't release on a platform before that port is really good. So, hopefully you folks can bear with us while we work to make Catan VR awesome on every VR platform we can :)

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...