Gå til innhold

E-SPORT: Større satsing på Counter-Strike


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også var det det å faktisk bruke penger på de av oss som spiller spillet hver dag men som ikke er "pros", vi ser jo nada til disse pengene som ifra key kjøp osv, neida, det går rett i lomma på sjefene og disse så kalte pro lagene, jada, way to go, way to go.

 

Uffda, håper ingen tvinger deg til å kjøpe keys og skins og slækt. ;)

Vet ikke helt om vi ser nada til dette, det kommer jo nye operations hele tiden. Kvaliteten er kanskje ikke wow, men jeg bruker nå en krone her og en krone der.

Lenke til kommentar

 

Også var det det å faktisk bruke penger på de av oss som spiller spillet hver dag men som ikke er "pros", vi ser jo nada til disse pengene som ifra key kjøp osv, neida, det går rett i lomma på sjefene og disse så kalte pro lagene, jada, way to go, way to go.

Uffda, håper ingen tvinger deg til å kjøpe keys og skins og slækt. ;)

Vet ikke helt om vi ser nada til dette, det kommer jo nye operations hele tiden. Kvaliteten er kanskje ikke wow, men jeg bruker nå en krone her og en krone der.

 

Kjøpte ikke så mange keys i starten, men jeg slutta vel å kjøpe keys når de skrudde prisene opp istedenfor ned, de tjente mange millioner, hva gjorde de?

Skrudde prisene opp, er ikke slik det funker andre steder enn hos Valve, trist egentlig, men de tjener jo penger så who cares, right?

Syns egentlig det er latterlig å gi så mye til ting som disse majorene og jeg tviler fortsatt på at de som spiller spillet hver dag online ser mye til pengene, penger til å drifte de drit serverne de har, har de ifra før så den unnskyldningen funker dårlig.

Lenke til kommentar

Ikke en eneste artikkel om Dota2's Shanghai major, men en artikkel om noe som Valve selv ikke gadd å lage noe stort ut av.. :D

 

Det er nokså åpenbart at de ikke har en dedikert Dota 2 spiller - eller en som i det hele tatt følger scenen. Det tatt i betraktning er det nok ikke så rart. Når det er sagt, er det veldig merkelig at det ikke er en dedikert Dota 2 spiller i redaksjonen. Sett bort fra antall (casual) spillere, er det Dota 2 godt på høyde med LoL hva esport angår, som tydeligvis har 3-400 dedikerte spillere i redaksjonen. Langt mer forståelig med fokus på CS:GO da vi både har gode norske spillere, og lang tradisjon for spillet.

 

På dette tidspunkt hadde jeg nesten ønsket reportasje om alt drama i starten av denne major, velkommen, bare for å se noe interesse. Å sparke en host, ikke bare midt i turneringen, men under live broadcast (dog i pausen), er ikke akkurat daglig kost.

 

TL;DR Få på plass litt Dota 2-folk, Gamer!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...