Gå til innhold

Tilleggspakker for The Division kommer først til Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så lei av å lese om tilleggstoff og DLC`er til spill som ikke er lansert enda. Detter er stoff som er ferdigutviklet den dag i dag, men som er tatt ut av spillet for å selges i deler.

Jeg kjøpte forleden American Truck Sim, og ble så skuffet over at det bare var to stater ved lansering, for å ikke snakke om at kartet er skalert så lite at the tar dobbelt så lang tid å kjøre samme distanse i ETS som I ATS. Melking, melking og atter melking.

Dette er en praksis som aldri ville blitt aksepter i andre bransjer... Ja takk pirat kopiering hver dag, hele året.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har selv sluttet med piratkopiering av nyere spill i slik grad som jeg gjorde før. Nu Laster jeg ned ett spill jeg er usikker på eller bare vil teste kjapt først, spiller en time så kvittet meg med. Etter det så vet jeg godt nokk om jeg vil bruke penger på det i framtiden.

 

Å lage dlc å vise det fram at det kommer før spillet er ute er plagsomt. Derimot de som lager dlc ferdig og heller annonserer den halvt år senere etter spillet kom ut når dlcn er klar til å slippes er bedre iallefall.

Lenke til kommentar

Prøvde betaen til PS4 i går, og det er lenge siden jeg har spilt noe så kjedeligt og lite nyskapende i AI'en som nødvendigvis har nødt å være intelligent i denne typer RPG sjanger for st det skal fungere, var utrolig dumme. I tillegg tålte de vanvittig med skudd for å være utstyrt med hettegenser og treningsbukse. Skjønner ikke at noen får seg til å skryte av dette spillet, da må det være første møte med spillverdenen isåfall. Det blir en megaflopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...