Gå til innhold

Lian Li PC6077USB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et nyyydelig kabinett! :yes: Ingen tvil om det!

Grusomt å ikke være millionær av og til..

Trenger jo ikke være millionær da. Koster jo "bare" 1500kr. Har tenkt tanken på å kjøpe et selv og putte vannkjøling i det, men har liksom ikke giddet sette igang ennå (hovedgrunnen er vel fravær av lagervarer hos microplex)

Lenke til kommentar

Langt over de fleste kabinetter på markedet med power, ja, men de fleste kabinetter på markedet holder ikke samme standard som LianLi og LianLi er overlegene på interne løsninger. Noe som er viktig når man stadig vekk er inni kabinettet. Hadde kabinettet blitt evaluert på HW.no hadde prisen vært et sterkt minus, men siden det her legges vekt på andre ting er ikke dette kabinettet dyrt i forhold til andre kabinetter med samme standard. Dermed blir prisen et pluss ;)

Lenke til kommentar

Nu vel, hvis man ser sånn på det så kan jeg være enig, til en viss grad. Synes fortsatt å kalle prisen ett pluss er drøyt jeg men. Finnes jo andre bl.a Cheiftec som og lager GODE kabinetter med GODE invendige løsninger. Men men. Skal ikke nekte for at Lian Li er fine kabbiser..

 

Magnus

Lenke til kommentar

Du kan modde så mye du vil, men for den prisen du bruker på mods som er fra før på LianLi kasser så kunne du kjøpt deg en helt ny LianLi kasse + mer, i tillegg vil du tvilsomt klare å få det til å se like bra ut.

 

-Jadajada, det er så sjel og spirit osv med modding, men JEG for min del hakke lyst å skjære så altfor mye i et kabinett til 2000\1000.- ;)

Kjøpte meg forøvrig nylig et LianLi pc6099, og jeg må si jeg er mer enn fornøyd.

Lenke til kommentar
Det er uten tvil ett flott kabinett, men helt ærlig, hvordan i alle dager kan du sette en pris på 1500kr som ett PLUSS ? Unnskyld meg sier jeg bare, det er LANGT dyrere enn de fleste kabinetter ellers på markedet koster MED power.

 

Langt over de fleste kabinetter på markedet med power, ja, men de fleste kabinetter på markedet holder ikke samme standard som LianLi og LianLi er overlegene på interne løsninger. Noe som er viktig når man stadig vekk er inni kabinettet. Hadde kabinettet blitt evaluert på HW.no hadde prisen vært et sterkt minus, men siden det her legges vekt på andre ting er ikke dette kabinettet dyrt i forhold til andre kabinetter med samme standard. Dermed blir prisen et pluss ;)

At man fikk med universaldeksel til både DVD-/CD-drev og diskettstasjon hadde også noe med den plussen å gjøre ;)

Lenke til kommentar

Det kabinettet virket fett!

Hadde det ikke hvert for at jeg kjøpte meg Shuttle nå, så hadde jeg kjøpt dette..Har snuset rundt LianLi mange ganger, og det virker som de fleste kabinettene demmes er skiklig sammenskrudd ;)

 

Også hele 7 5.25" brønner! det syns jeg var bra, og til den bra prisen også!

Lenke til kommentar

Det der kabinettet er jo perfekt for vannkjøling , kan flytte alle drevene helt ned slik at det blir gooood plass til en fin radiator i toppen . Ja når jeg får vekke disse swiftech greiene og får tjent noen spenn skal jeg ta en titt på dette + waterchill eller aquacomputer vannkjøling!

Var også interessant det der med å spesial lage et kabinett for vannkjøling , dog dette var perfekt for vannkjøling :p Kjøpte meg nettopp aerocool s203 men vurderer sterkt å spare til pc6077 ja :p ingen tvil

Lenke til kommentar

Prisen en fordel? WTF???

Den er fortsatt dyr, og dyrer en mange andre bra kabinetter. Selv om du får med litt ekstra liksom... Og må si at jeg ikke ser "skjønheten" i overprisa aliminums kabinetter... Syntes ikke Lian Li er så big deal. Er liksom en ting med metal rundt HK, CPU osv osv.. Er litt samma hvordan den ser ut, men skjønner jo at den godt kan se bedere ut en bestemorra di da.. Men liksom.... 1500,- da... Det er mye penger for litt plateklipping på en fabrikk.

Lenke til kommentar
Ser ut som den harddisk-rammen tar unødvendig stor plass, spessielt når man bare har 1 harddisk.

ramme for 3 disker er rimelig standard på midi eller større. Det er nå allikevel masse plass i fronten på denne selvom 2 av 3 interne 3,5" interne slotter står tomme.

 

Hvordan er støyten på de viftene som følger med?

 

fra første side i artikkelen:

 

Vifte

Merke: Adda

Oppheng: Kulelager

Spenning: 12V

HD-modul

AD0812LB-A70GL

0,12A

2030RPM,

26,2CFM

22,5 dB/A

Topp/Bak

AD0812DB-A70GL

0,08A

1600RPM

20,5CFM

15dB/A

Lenke til kommentar

Jeg fikk selv dette kabinettet i posten for ett par dager siden. Flytta inn i det i går. Må si jeg er meget fornøyt med det. Man har enormt med muligheter med dette kabinettet. Og går man med en liten casemodder i magen, så kan man gjøre veeldig mye.. Siden jeg har min pc stående oppe på skrivebordet, har jeg flyttet opp power/HD holderen og flytter de to cdromene mine nederst. Da slipper jeg å strekke (stakkars meg..hehe) meg når jeg skal skifte plate. Husker ikke om det ble nevnt, men powerlyset lyser gjennom grillen i front. Når HD'n jobber kommer det også er rødt lys.. se vedlagt bilde..

fa833943.jpg

Lenke til kommentar

Er ikke disse kabinettene litt for "blikk".

Alt virker jo så fryktelig tynt og slamrende?

Fine har de slutta med å være for lenge siden, nå virker det som Lian Li bruker den gamle melkekua til å kun forandre litt på innsuget i fronten til det verre.

Hva med støy i disse kabinettene?

Hvordan utarter det seg etter man har fylt dem opp med alt man finne at hardisker og andre optiske duppeditter?

Og hva er det med blanding av lys? Skal alle dagens nye

vifter og kabinetter liksom fortelle oss at vi egentlig er på *******

tivoli?

 

 

Bare mine 2-3 cents.

Lenke til kommentar

Av de 17 kabinettene vi har testet, er 5 fra Lian Li. Det er 29,41% - så jeg tror ikke vi kan anklages for å teste for mange av dem.

5 kabinetter er "Chieftech" ("kloner" eller the real deal), og det er 3 plexi-kabinetter.

 

Men vi skal selvfølgelig forsøke å teste et mer variert utvalg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...