Gå til innhold

ANMELDELSE: Firewatch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kun spilt til dag 3 selv så kan ikke si så mye om spillets helhet, men så langt koser jeg meg veldig med spillet. Veldig "god" stemning. Man blir "fanget" inn i den vakre ødemarken og historien. Fikk også litt assosiasjoner til "Gone Home" allerede i spillets intro, selv om det later til å være veldig forskjellige spill.

Lenke til kommentar

Hadde håpt på et mer unisont positivt publikum i dette spillet. Har følgt det nøye frem mot lansering. IGN ga det 9.3/10. Blir nok et kjøp uansett. Er dette et fullprisspill eller?

 

Prisen ligger på rundt 120,- på Steam om jeg ikke husker helt feil, eller så var det det før det ble sluppet. Personlig så elsket jeg spillet, og 120,- for 3 timer er ikke ille i mine øyne, da det tilsvarer en kinobillett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dessvere er det veldig mye kortere en lovet (reklamert for 6 timer, du får max 2-3 timer og da tok jeg meg good tid).

 

Introduksjonen til spillet er helt suveren, dessvere så forsvant den kvaliteten veldig fort med en elendig 90-tals krim som var uinspired med ein introduksjon som var meningløs uten en epilogue om hva som sjedde, kunne dessvere være like intresangt som at han var der bare for sommerjobb og penger.

 

"drama" momentene føltes bare var lagt til får å gjøre en ganske dårlig historie litt lettere men bygde aldri på dem.

 

Dessvere, veldig skuffende spesielt når det er så få slike spill. Man går virklig ikkje glipp av noe spesielt med dette spillet :(

Lenke til kommentar

Hadde håpt på et mer unisont positivt publikum i dette spillet. Har følgt det nøye frem mot lansering. IGN ga det 9.3/10. Blir nok et kjøp uansett. Er dette et fullprisspill eller?

 

Jeg synes IGN sin anmelder traff vesentlig bedre enn denne fra Gamer.no.

 

Dette var skuffende, men Gamer.no er vel kanskje ikke spillkulturens høyborg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...