Gå til innhold

Nå er Popcorn Time tilbake i nettleseren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at folk kaster bort tiden sin på filmer/tv-serier når det fremdeles er fattige barn i verden. Det er ikke moralsk riktig å bruke tiden sin på mental masturbering som er moderne underholdning. Gjør noe for verden for en gangs skyld, du lever bare ett liv, et altfor priviligert liv. 

Endret av PgUp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Popcorn-Time.se er sketchy som faen... Popcorn Time.io fikk jo tilbud om å integrere malware i programvaren, for svimlende summer. De takket nei. Tyder på at teamet bak .se-versjonen var lettere å overtale:

 

https://www.reddit.com/r/PopCornTime/comments/2lyxnm/time4popcorn_popcorntimese_now_includes_adware_do/

 

https://www.reddit.com/r/PopCornTime/comments/3pzm7c/any_reason_not_to_use_popcorntimese/

 

 

Skjønner ikke at folk kaster bort tiden sin på filmer/tv-serier når det fremdeles er fattige barn i verden. Det er ikke moralsk riktig å bruke tiden sin på mental masturbering som er moderne underholdning. Gjør noe for verden for en gangs skyld, du lever bare ett liv, et altfor priviligert liv.

Jeg skjønner ikke at folk kaster bort tiden sin på å leve, når det er fattige barn i verden. De burde bare dø og frigi luften til andre, eller gjøre noe nyttig med livet sitt.

 

Jeg regner med du har en spesifik løsning på fattigkrisen? Noe konkret mannen i gata heller burde gjøre enn å se film. Du ser vel aldri film, eller spiser god mat. Du spiller heller aldri, fordi du har bedre ting å ta deg til? Hygger deg ikke med venner, eller har interesser? Det kunne ihvertfall aldri tenkes at du bruker tid på forumet for å snakke om spill, maskinvare eller 4k-skjermer? Eller hvilken kontorstol du skal kjøpe, fordi du sitter aldri, når det er fattige barn i verden. Right? For du er ute å redder alle de fattige barna i verden?

Endret av AdNauseam
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vet ikke om dette hadde hjulpet på pirat virksomheten, men kanskje det hadde vært flere som hadde kjøpt/leid filmer og sereier om det hadde kommet ut likt over hele verden og ikke evigheter etter at det har blit utgitt i noen land?

 

Jeg er ikke så flink til å lese, snakke eller skjønne engelsk, så hadde det vært mulig å kjøpt sesong kort til f.eks. The Walking Dead i Norge, så hadde jeg gledlig gjort det. Akkuratt nå så har jeg kjøpt det på amerikansk itunes, men det er ikke så lett å forstå alt.

 

Skulle egentlig øsnke at man fikk serier på norsk itunes! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...