Gå til innhold

Overwatch-betaen åpnes igjen neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er det spillet jeg ser mest frem til i år.

Meldte meg opp på betaen få timer etter det ble annonsert.

Er det noen her som har fått beta tilgang?

 

gleder meg selv! :) fikk beta føre jul, hadde det gøy, men savna noe å jobbe imot, var ikke et progresjonssystem i spillet da, eller et rank system =/

 

men heltene og spillet var super gøy! :)

Lenke til kommentar

Avventer fortsatt. Betaler ikke før de har kunngjort om man ved å betale, får alle fremtidige helter og kart som lanseres og at "in game" butikken kun blir kosmetisk.

 

De har tidligere bekreftet at fremtidige karakterer og kart vil bli gratis. Mest trolig kosmetiske oppgraderinger og goodies i "in game" butikken.

 

Blizzard has confirmed that future maps and heroes for the game will be free content patches, not paid DLC releases. This is putting many fans’ minds at ease about the high price point of the game, as it promises them access to literally every playable aspect of it for the indefinite future, rather than forcing them to buy it piecemeal with character and map packs down the line.

Lenke til kommentar

Jeg meldte meg på beta for lenge siden (ikke kommet inn ennå), men mista en del av interessen når det ble kunngjort at det ble et fullpris-spill. Mulig jeg har blitt bortskjemt av steam-salg og f2p-titler, men jeg kan ikke huske sist jeg betalte så mye penger for et spill. Det er så mye annet å spille uansett, og hvis jeg synker en del penger i det, kommer jeg bare til å føle at jeg "må/bør" spille det. Hvis jeg kommer inn i betaen og blir heeelt dilla, så muligens kanskje..

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

 

Dette er det spillet jeg ser mest frem til i år.

Meldte meg opp på betaen få timer etter det ble annonsert.

Er det noen her som har fått beta tilgang?

 

gleder meg selv! :) fikk beta føre jul, hadde det gøy, men savna noe å jobbe imot, var ikke et progresjonssystem i spillet da, eller et rank system =/

 

men heltene og spillet var super gøy! :)

jeg meldte meg på betaen i september i fjor, og fikk da beta tilgang når det var stresstest av servere en hel helg, kunne da fortsatt spille etter det :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...