Gå til innhold

SNIKTITT: En brutal kamp for tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det jeg har glemt?

 

Spilte betaen, og synes dette er noe av det kjedeligste jeg har spilt på lenge.
Min opplevelse.

"Følg denne streken, skyt usannsynlig mange skudd på fienden. Har ikke noe å si om du treffer MIDT i hodet, for du skal uansett fylle dem med bly. Følg streken videre, skyt flere fiender."

 

For meg er dette bokstavlig talt mer LINÆRT enn CoD. 
Jeg er på løypestreng, og skyter mot folk hvor det er RPG-elementer som bestemmer når de dør, og ikke realisme som headshot og annet.

 

Spilte fra starten til det taket hvor det kryr av fiender. Vant over dem, fikk oppgradert noe i HQ, så gadd jeg ikke spille mer.

Ser det er meg det er noe gale med siden de fleste skryter uhemmet av spillet.

Er det noe jeg har glemt å gjøre?

Lenke til kommentar

Ser det er meg det er noe gale med siden de fleste skryter uhemmet av spillet.

 

Er det noe jeg har glemt å gjøre?

 

Du har vel bare "glemt" å innse at det er forskjell på spill, og selv om The Division faller innenfor skytespillsjangeren, så skiller det seg kraftig fra spill som Call of Duty, Battlefield og Counter Strike. Det er meningen at det skal ha RPG-elementer, fordi det er et slikt spill det er.

 

Så, ja, skylden ligger kanskje hos deg, men det er ikke noe "galt" med det du sier. Du har dine egne meninger, og foretrekker da bare andre typer spill. Og det er greit å like forskjellige ting. Sånn er det bare. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hva er det jeg har glemt?

 

Spilte betaen, og synes dette er noe av det kjedeligste jeg har spilt på lenge.

Min opplevelse.

"Følg denne streken, skyt usannsynlig mange skudd på fienden. Har ikke noe å si om du treffer MIDT i hodet, for du skal uansett fylle dem med bly. Følg streken videre, skyt flere fiender."

 

For meg er dette bokstavlig talt mer LINÆRT enn CoD. 

Jeg er på løypestreng, og skyter mot folk hvor det er RPG-elementer som bestemmer når de dør, og ikke realisme som headshot og annet.

 

Spilte fra starten til det taket hvor det kryr av fiender. Vant over dem, fikk oppgradert noe i HQ, så gadd jeg ikke spille mer.

Ser det er meg det er noe gale med siden de fleste skryter uhemmet av spillet.

 

Er det noe jeg har glemt å gjøre?

 

Vedder på at jeg synes det samme som deg. Og angående grafikken, den ser ræva ut. Ikke vakkert i det hele tatt. Derimot for to år siden så det vakkert ut (downgrade!).

Lenke til kommentar

Et større problem spillet har er at nettkoden er clientside. Alt av treff og helse kalkuleres på klienten så det er helt åpent for juks uten noe form for sjekk. Hvordan dem skal klare å gjøre om dette på en måned ....Er tross alt BETA og 1 måned unda lansering. Hvis dem plutselig gjør om til at alt foregår på servern så burde det vært en annen beta for å sikre at det går bra med tanke på alle spillerne som er på samtidig.

 

Jeg tipper dem lanserer det som det er og håper på det beste. Spillet har vel allerede solgt bra nok.

Lenke til kommentar

Vedder på at jeg synes det samme som deg. Og angående grafikken, den ser ræva ut. Ikke vakkert i det hele tatt. Derimot for to år siden så det vakkert ut (downgrade!).

 

Grattis, du er den første jeg ser som sier at det ser ræva ut. Nedjustert fra første E3? Ja. Men det ser fremdeles veldig fint ut - gjennomgående tilbakemeldinger fra "beta reviews" på youtube. Bildene i artikkelen her er heller ikke de beste utplukkede...

Jeg spilte det mye i helgen sammen med 2-3 andre, et herlig spill akkurat som jeg hadde håpet på. Gleder meg sykt til lansering 8. Mars. :)

Lenke til kommentar

 

Vedder på at jeg synes det samme som deg. Og angående grafikken, den ser ræva ut. Ikke vakkert i det hele tatt. Derimot for to år siden så det vakkert ut (downgrade!).

 

Grattis, du er den første jeg ser som sier at det ser ræva ut. Nedjustert fra første E3? Ja. Men det ser fremdeles veldig fint ut - gjennomgående tilbakemeldinger fra "beta reviews" på youtube. Bildene i artikkelen her er heller ikke de beste utplukkede...

Jeg spilte det mye i helgen sammen med 2-3 andre, et herlig spill akkurat som jeg hadde håpet på. Gleder meg sykt til lansering 8. Mars. :)

Må kaste meg på og si grafikken ser ganske så middelmådig ut. Så da har du hørt det fra 2 stk ;).

så nylig et ingame clip av spillet. Hode på spill karakteren som var skinna var ikke rundt en gang. Det var bygd opp av mange vinkler for og si det slikt. Bilene så hva skal man si platte og uekte ut. Ground textures var lavoppløst smørje fra 90 tallet osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et større problem spillet har er at nettkoden er clientside. Alt av treff og helse kalkuleres på klienten så det er helt åpent for juks uten noe form for sjekk. Hvordan dem skal klare å gjøre om dette på en måned ....Er tross alt BETA og 1 måned unda lansering. Hvis dem plutselig gjør om til at alt foregår på servern så burde det vært en annen beta for å sikre at det går bra med tanke på alle spillerne som er på samtidig.

 

Jeg tipper dem lanserer det som det er og håper på det beste. Spillet har vel allerede solgt bra nok.

 

Ser at du er en av dem som tror alt man leser på internettet. At nettkoden er clientside er bs, en av devsa kommenterte på dette og det viser seg at en del av det visuelle er clientside, så det du ser at "uendelig med ammo, osv" er kun visuelt. Personene som gir seg selv evig ammoclip må fortsatt reloade etter gitte 30 skudd etc.

Alltid artig å se folk som hiver seg på bølgen av folk som bare leter etter negative ting med spill.

 

Spilte betaen i helgen og gleder meg som en liten unge til å spille det igjen 8. Mars.

Lenke til kommentar

Synes det jeg spilte i beta var helt topp. Deilig når det kommer spill som trykker på alle dem riktige knappene. Og det er så definitivt tilfellet med The Division for min del.

 

Og som med alle spill som er populære så vil det være mange som er høylytte over hvor dårlig dem synes det er. I en blanding av skuffelse over hva dem forventet og i håp om å få positiv respons slik at skuffelsen over å ikke ha et nytt spill å spille ikke blir fult så vondt å svelge.

 

Når det kommer til klager på grafikk så faller det på sin egen urimelighet når en ser hvordan spillet ser ut. Under er to bilder som jeg selv har tatt ifra PC og PS4 versjonen. 

 

PS4

 

6JS2Z1l.png

 

 

PC

 

BjCNfYQ.jpg

 

 

Det er deilig når det kommer et spill som er så bra. Og som gjør at en gleder seg til å kunne starte på det for fult når det lanserer. Så får dem som er skuffet å klager/troller gjøre det. Mens vi andre spiller å har det gøy :)

Endret av LarZen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Ser det er meg det er noe gale med siden de fleste skryter uhemmet av spillet.

Er det noe jeg har glemt å gjøre?

Du har vel bare "glemt" å innse at det er forskjell på spill, og selv om The Division faller innenfor skytespillsjangeren, så skiller det seg kraftig fra spill som Call of Duty, Battlefield og Counter Strike. Det er meningen at det skal ha RPG-elementer, fordi det er et slikt spill det er.

Så, ja, skylden ligger kanskje hos deg, men det er ikke noe "galt" med det du sier. Du har dine egne meninger, og foretrekker da bare andre typer spill. Og det er greit å like forskjellige ting. Sånn er det bare. :)

Da kunne de satt det til 2150 og gitt alle power armor, så hadde det vært tålig.

 

Når du gir spilleren en m4 og setter Tom Clancy foran, er det et sterkt hint om at man kan forvente noe realisme.

Lenke til kommentar

 

Når du gir spilleren en m4 og setter Tom Clancy foran, er det et sterkt hint om at man kan forvente noe realisme.

 

 

Tipper Tom Clancy ånden kommer i form av taktikk. For om du tror du kan være Rambo i The Division så er du ferdig før du vet ordet av det. Når du gjør missions med andre spillere og da på Hard vanskelighetsgrad så må gruppen plassere seg taktisk og bruke alle hjelpemidler for å komme seg igjennom. 

 

Idet en sender ut en puls som viser alle mennesker igjennom vegger og bygninger. Skyter ut helse givende AOE skudd og kaster ut stasjonære maskingevær som skyter på alt som beveger seg så ble nok realismen rimelig fort skutt ned.

Lenke til kommentar

Er i hovedsak en konsollgamer, men spilte beta på pc og ps4, pc er markant bedre, føles tregt (30fps) på ps4, fantastisk underholdende gameplay om man er en gruppe kompiser. Fin krysning mellom borderlands og splintercell, anbefales absolutt. Pluss på pc er bedre spillflyt, pluss på console ingen cheaters :)

Lenke til kommentar

Må kaste meg på og si grafikken ser ganske så middelmådig ut. Så da har du hørt det fra 2 stk ;).

så nylig et ingame clip av spillet. Hode på spill karakteren som var skinna var ikke rundt en gang. Det var bygd opp av mange vinkler for og si det slikt. Bilene så hva skal man si platte og uekte ut. Ground textures var lavoppløst smørje fra 90 tallet osv.

 

 

Greit at man kan ha forskjellige meninger, men...

 

stk121179rke.jpg?w=600&h=600&keep_ratio=

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er i hovedsak en konsollgamer, men spilte beta på pc og ps4, pc er markant bedre, føles tregt (30fps) på ps4, fantastisk underholdende gameplay om man er en gruppe kompiser. Fin krysning mellom borderlands og splintercell, anbefales absolutt. Pluss på pc er bedre spillflyt, pluss på console ingen cheaters :)

 

Ja det er en kombinasjon av 30 fps og noe inputlag som gjør at konsoll versjonen føles litt mer tregere/sirup når du styrer figuren din. Som du selv har prøvd så er heldigvis det ikke tilfellet på PC da det er umiddelbar reaksjon. 

Lenke til kommentar

Var ikke noe særlig for meg..følte jeg hadde sett dette en del ganger før og det var rett og slett kjedelig å spille.

Logga ut etter en times tid tenker jeg, da orket jeg bare ikke mer.

Syntes dog at spillet så flott ut på PC.

 

Skal se på det igjen i åpen beta fasen, men har ikke store forventninger til dette spillet, personlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...