Gå til innhold

Bethesda skal ha en E3-konferanse i år også


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva om de annonserer at det kommer ett nye Elder Scrolls bare at det er Obsidian som har laget det ?

 

Ville selv virkelig digget om de annonserte en oppfølger til Rage. Likte det spillet utrolig mye. Nå kunne det vært enda tøffere med potensiale for at det kan være ett open world spill.

 

Siden Wolfenstein kom tilbake i 2014 og Doom kommer tilbake i år så hva er sjansen for at Quake kommer tilbake i 2018 ?

Lenke til kommentar

Bethesda driver jo og pumper ut innhold til The Elder Scolls Online minst 4 DLCer i året.

Samtidig som det ser ut som de prøver å gjøre spillet i hvertfall slik jeg ser det. Har prøvd det to ganger tidligere, launch og da det ble gratis,og nå har begynt litt igjen og finner det noe mer underholdende en tidligere. Selv om NPC mages er over powered mot spiller mages, og folk med sverd ser ut til å drepe alt med tre slag, men jeg som mage trenger vesentlig lenger tid, med mindre jeg criter.

Lenke til kommentar

Bethesda driver jo og pumper ut innhold til The Elder Scolls Online minst 4 DLCer i året.

Samtidig som det ser ut som de prøver å gjøre spillet i hvertfall slik jeg ser det. Har prøvd det to ganger tidligere, launch og da det ble gratis,og nå har begynt litt igjen og finner det noe mer underholdende en tidligere. Selv om NPC mages er over powered mot spiller mages, og folk med sverd ser ut til å drepe alt med tre slag, men jeg som mage trenger vesentlig lenger tid, med mindre jeg criter.

 

Har de ikke bare gitt ut 2 siden lansering i april 2014? Jeg gleder med veldig til de begge neste som kommer; Thieves Guild i mars og Dark Brotherhood senere i år.

 

Tror ikke de skal snakke så mye om Elder Scrolls på E3, men Dishonored 2, DOOM og nytt innhold til Fallout 4. Om eller hva de kommer med av nye spill har jeg faktisk ingen anelse om. Håper selvfølgelig på nyheter om ES6, men det tror jeg de tidligst prater om neste sommer. Kanskje oppfølger til Rage eller The Evil Within?

Lenke til kommentar

 

Bethesda driver jo og pumper ut innhold til The Elder Scolls Online minst 4 DLCer i året.

Samtidig som det ser ut som de prøver å gjøre spillet i hvertfall slik jeg ser det. Har prøvd det to ganger tidligere, launch og da det ble gratis,og nå har begynt litt igjen og finner det noe mer underholdende en tidligere. Selv om NPC mages er over powered mot spiller mages, og folk med sverd ser ut til å drepe alt med tre slag, men jeg som mage trenger vesentlig lenger tid, med mindre jeg criter.

 

Har de ikke bare gitt ut 2 siden lansering i april 2014? Jeg gleder med veldig til de begge neste som kommer; Thieves Guild i mars og Dark Brotherhood senere i år.

 

Tror ikke de skal snakke så mye om Elder Scrolls på E3, men Dishonored 2, DOOM og nytt innhold til Fallout 4. Om eller hva de kommer med av nye spill har jeg faktisk ingen anelse om. Håper selvfølgelig på nyheter om ES6, men det tror jeg de tidligst prater om neste sommer. Kanskje oppfølger til Rage eller The Evil Within?

Bethesda har vel sagt at Evil Within er et avslutta kapittel. Solgte relativt dårlig, og fikk mye tyn for dårlig gameplay

Lenke til kommentar

Hva om de annonserer at det kommer ett nye Elder Scrolls bare at det er Obsidian som har laget det ?

Kunne vært kult med en Elder Scrolls spinoff laget av Obsidian, men tviler på at det skjer.

Kommer aldri til å skje. Er det en IP Bethesda game studios aldri ville lånt ut er det TES. Og jeg vil ikke ha det heller, ingen endre enn BGS på TES. Skal ikke se bort ifra at Obsidian kanskje lager ett nytt Fallout da, som blir annonsert. 

Lenke til kommentar

Bethesda driver jo og pumper ut innhold til The Elder Scolls Online minst 4 DLCer i året.

Samtidig som det ser ut som de prøver å gjøre spillet i hvertfall slik jeg ser det. Har prøvd det to ganger tidligere, launch og da det ble gratis,og nå har begynt litt igjen og finner det noe mer underholdende en tidligere. Selv om NPC mages er over powered mot spiller mages, og folk med sverd ser ut til å drepe alt med tre slag, men jeg som mage trenger vesentlig lenger tid, med mindre jeg criter.

 

det er ZeniMax Online Studios som er utvikler av ESO.

Bethesda er kun utgiver. så ikke helt det samme.

Lenke til kommentar

Hva om de annonserer at det kommer ett nye Elder Scrolls bare at det er Obsidian som har laget det ?

 

Ville selv virkelig digget om de annonserte en oppfølger til Rage. Likte det spillet utrolig mye. Nå kunne det vært enda tøffere med potensiale for at det kan være ett open world spill.

 

Siden Wolfenstein kom tilbake i 2014 og Doom kommer tilbake i år så hva er sjansen for at Quake kommer tilbake i 2018 ?

 

Er enig med deg nytt Rage spill
Lenke til kommentar

Må si denne nyheten kom tidlig. For tidlig å begynen glede seg til E3 enda. ;)

Men desto mer tid til å spekulere.

 

Til det som flere i tråden skriver om at BGS setter vekk TES. Ja det virker jo nesten som om Todd Howard trenger enda lenger pause ifra TES enn det han allerede har hatt (på bakgrunn av hintingen han har gitt når temaet har kommet opp). Men jeg håper ikke det det skjer. Og det er nok ikke sannsynlig i det hele tatt. Jeg stusser litt på hvorfor han sender ut disse signalene... Og jeg brainstormer litt her (kom gjerne med innspill :) )

 

A: Han er oppriktig lei (håper virkelig ikke det)

B: Han er ærlig når han sier han vil prøve ut nye IP'er

C: Zenimax har mettet markedet med alle historiene og variantene av TES lore i TESO?

 

Problemet er at hvis BGS skal presse en IP in i "TES->Fallout->TES" karusellen blir det veeeeldig mange år imellom hvert TES. Alt for mange år imellom hvert TES allerede.

 

I fra at jeg nesten ikke likte FO4, til at jeg nå liker det betydelig, håper jeg dlc er på vei ut døra allerede slik at de kan fokusere på TES. Settlements har blitt veldig bra og en videreutvikling og ikke minst vridning til TESuniverset av det kan bli veldig spennende. Videre synes jeg faksjonene i FO4 er litt slappe. Alt for lite maktkamp for få interessekonflikter og ikke minst særpreg imellom dem. Likte det de begynte på med Stormcloaks vs Imperials i Skyrim. En tilsvarende konflikt bør på plass i neste TES, men den må spinnes større og viderutvikles 2 steg. Og jeg håper de går tilbake til noen persistente endringer av Tamriel iløpet av spillet. Det er jo nettopp dette singleplayer har mulighet til i større grad enn MMO f.eks.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...