Gå til innhold

Ny trailer viser helt andre sider av Final Fantasy XV enn vi har sett før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stealth-sekvenser i spill som ikke er laget for stealth er vanligvis ikke gode nyheter, men jeg regner med at dette er veldig begrenset, som det var i FF6 og 7.

 

Spent på selve spillet selvfølgelig. Det er lenge siden det kom et skikkelig godt spill i FF-hovedserien nå og mange falt av med FF13. Om 15 kommer til å hente tilbake så mange gamle fans er jeg usikker på, men jeg håper hvertfall ikke det vil føre til at flere faller av.

Lenke til kommentar

Jøss, så dårlig dette spillet ser ut. Vet det ikke bidrar til en diskusjon å si sånn, men det ser jammen meg ut som Square Enix har gått seg vil, men så er jo ikke det så rart med tanke på å en utviklingsperiode som virker å strekke seg til før NES ble gitt ut. I all seriøsitet, utviklingen ble faktisk startet ikke bare før den nåværende konsollgenerasjonen, men før den forrige. Helt latterlig.

Lenke til kommentar

Et problem med lange utviklingsperioder er at selv om spillet blir oppdatert underveis så er det en tendens til at noe fra den tidligste fasen blir hengende ved allikevel, som gjør at spillet føles utdatert til tross for at det er nytt. Duke Nukem Forever er antageligvis det verste eksemplet på det, men S-E er ikke gjengen i 3D Realms og jeg forventer egentlig at de unngår akkurat den fella. Selvfølgelig så forventet jeg også at de skulle gi ut et spillbart FF14, men de må ha lært siden dengang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...